![]() |
Kippenvel
Ik vind het zo iritant worden. Op dit moment zit ik in het OLC *zo heet dat hier*, dat is een computer ruimte. En kom op, dit is een scholieren forum, dus het mag hehe...maar goed..mijn mededeling was dus: ik ben iritant in (L).
Niet leuk meer. Ik krijg steeds kippenvel als ie voorbij komt, en ik droom over hem. Het vervelende is, dat ik hem toch nooit kan krijgen. Weet je...hij is onbereikbaar. Het is vooral moeilijk bij gym enzo... maar goed...ik wou het even kwijt. Ik ga niet in details treden, maar ik denk dat jullie al kunnen raden of ik een jongen of meisje ben ;) En als iemand dit leest die ik ken, jammer dan, ik MOET het even kwijt. Anders ontplof ik. Zo. |
Citaat:
Citaat:
|
|
Hij en je bent een man (of toch een vrouw die denk dat een m voor meisje staat?:o) Achja, waarschijnlijk zullen we het nooit weten, want dit topic zal binnen zeer korte tijd op slot gaan aangezien er totaal geen discussiewaarde aan verbonden zit en dit eigenlijk een mededeling is :)
|
Geniet ervan, zou ik zeggen!
Enneh, post dit soort dingen in 'hoe voel jij je op relationeel gebied'... :) Misschien dat er dan wat serieuzer op ingegaan kan worden! Sterkte anyway. :) |
Ik heb ook kippenvel
.. Maar ik heb het dan ook koud :( |
Sterkte, maar dit is natuurlijk niet echt beppald goed. Dump het voortaan ergens anders neer.
|
Zie vorig commentaar :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |