![]() |
mp3 1 GB
ik heb een vraagje
ik heb een mp3 speler gekocht (bij de mediamarkt) van 1 gigabyte....nu zat ik gisteren dat ding vol te pompen met muziek maar bij 400 MB gaf hij aan dat hij de map niet kon vinden?????? :confused: denk dat ik vandaag maar ff terug ga naar de mediamarkt of weten jullie wat het kan zijn |
Een vriendin van mij had dat probleem ook. Ze heeft ook een mp3-speler van 1GB gekocht en die gaf ook na een bepaald aantal MB aan dat hij de map niet kon vinden. Bij haar mp3-speler was het uiteindelijk zo dat ze verschillende mappen aan moest maken en zo de muziek er wel in kon zetten.
|
Jep ik heb er ook 1 bij de mediamarkt gekocht van ook idd 1GB en daar moest ik ook meerdere mapjes aanmaken en dan werkte het wel
|
Dat komt omdat die 1GB alleen met WMA bestanden kan. Met MP3 kun je er namelijk veel minder. Ik heb dat namelijk ook.
|
Citaat:
Lijkt mij heel erg sterk dat je met wma wel 1 gig vol krijgt, maar met mp3 niet. |
Ik kan me toch voorstellen dat (vooral bij een b-merk) er maar een maximum aantal liedjes in een map kan. Die gig kan dan wel vol, maar in verschillende mappen. En de reden dat het met WMA wel gaat is dat dat gewoon grotere bestanden zijn en er dan dus veel minder nummers op passen in totaal.
|
Citaat:
|
verschillende mappen idd :D bedankt
|
Citaat:
|
Er kunnen gewoon maar maximaal 100 liedjes in 1 map.
|
Citaat:
Dat is vele malen groter dan .wma of .mp3 |
Citaat:
ff btw, jij doet toch ook cmd in heerlen? zo ja in welke klas zit je/wie ben je? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |