![]() |
als meisje groter is als jongen
Meisjes zou het jullie storen dat je groter ben dan je lief?
En jongens vormt dat voor jullie een probleem jullie kleiner zijn dan je lief? |
Ik zou het wel apart vinden als het meisje groter zou zijn dan mij :/
Maar ik ben zelf 1.89 lang .. het komt dus niet zo vaak voor :D |
mijn vriendje is ruim 2 koppen groter dan mij!! nooit egt last van dus!!
|
Hmz ik zou me er uiteindelijk wel aan gaan kunnen ergeren... meisjes zoeken bescherming... niet een jonger iel klein jochie, dat zou ik hem mee gaan acocieren (?) en dan zou het uiteindelijk wel fout kunnen gaan :o
|
Alleen al omwille van de visuele symmetrie zou het maximum-lengteverschil niet meer dan 2 tot 3 cm, mogen bedragen. Bij grotere afwijkingen loop je een verhoogde kans op ridiculiteit en dat kan zo'n pijnlijke uitwerking hebben dat de hele relatie fout gaat lopen.
Dus: max. 2-3 cm. |
Citaat:
en ik ben mar 4 cm groter |
Citaat:
|
Ik denk dat grotere meiden mij afschrikken. Als ik nu terugdenk heb ik alleen nog maar kleinere vriendinnen gehad en ik ben 1,76m. Ik heb dus liever een kleinere vriendin, maar lengte zal me niet storen denk ik een meisje leuk vindt, maar dit zal dus minder snel gebeuren.
|
Ja maar wat ook kan is dat de jongen klein is voor zijn leeftijd en dat het meisje de 'normale' grootte heeft ...
je kan het eigenlijk van alle kanten gaan bekijken ma kom :D |
Mijn vorige vriendin was 1 cm langer dan mij. Best handig, hoef je niet zo te bukken voor het zoenen...
|
ik ben een meisje van 1,78m en ik heb 2 vriendjes gehad die kleiner waren dan ik.. die waren 1,70m en 1,75m ofzo... tja ik had er geen problemen mee.. toch raar om je daar druk om te gaan maken?
|
Ik denk toch dat ik, als ik er echt een oordeel over moest vellen, toch wel meisjes het mooist vind die niet meer dan 7-8 centimeter kleiner zijn dan mij. Groter maakt me niet veel uit, maar dan moet het niet meer dan 3-4 cm zijn :rolleyes:
|
hmmm. Ik ben 1.78 en ik zou geen vriendin willen die groter is of kleiner dan 1.70
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nouw, kan ik het net zo goed meteen uitmaken.. ontopic: ik heb toch liever een jongen die langer is dan ik, voel ik me fijner bij.. Maar zou niet afknappen op lengte, het gaat om voorkeur.. Mn vriend valt op kleine meisjes iig, weet ik wel |
het is niet alleen onhandig maar ook geen gezicht, een jongen hoort nu eenmaal langer te zijn
|
Mh, ik zou het wel irritant vinden, maar ik ben dan al klein, hij zou helemaal klein zijn :D:D
Ik ken eigenlijk geen jongens die kleiner zijn dan mij, behalve als ze ook jonger zijn? *is 1.65* Mh, ik ken dat probleem niet zo :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meisje langer als jongen ===> als het een groot verschil is! Vind ik er stom uitzien.
(Mijn vriend is zelf zo'n 20 cm langer :D ik klaag niet :D ) |
Ik ben 1.67, hij 1.78 :D prima lengte verschil vind ik.
|
Citaat:
|
Ik weet het echt niet. Ik ben zelf heel klein, dus weinig kans dat mijn vriendje NOG kleiner zou zijn, maar ik denk dat ik het niet echt leuk zou vinden. Vind toch op een of andere manier dat een jongen langer hoort te zijn dan een meisje. Aan de andere kant, als ik hem echt leuk zou vinden, zou het ( hoop ik ) niet zo veel uitmaken :)
|
Citaat:
|
het maakt toch helemaal nix uit of de een groter isz als de ander...als je elkaar maar leuk vind enzo :D
ik bedoel ik ben zelf een meisjuh van 1,78 metertjuhs en ik heb wel es een vriend (nu dusz exen) van 1.70 maar ook eentjuh van in de 1.90 gehad...dusz :p |
Nou liever natuurlijk dat ie langer is, maar als je verliefd op em ben en hijs kleiner, waarom niet.. Vooral geen probleem van maken..
|
Ik zou dat niet eens willen, dat mijn eventuele vriendin groter is dan ik.
Ben zelf 1.72 (ongeveer) niet groot dus, dus het is moeilijk een meisje te vinden die kleiner is als ik, ben nogal kieskeurig op dat vlak. |
Citaat:
|
Ik vind het inderdaad mooier staan als de jongen groter is dan het meisje, maar het zou eignelijk niks uit moeten maken.. Als je iemand leuk vindt, moet dat (aldus mijzelf) zijn vanwege zijn/haar innerlijk en niet het uiterlijk.
Maar ik denk dat ik zelf een jongen die langer is eerder beter zou willen leren kennen dan een jongen die kleiner is.. Maar het is puur een kwestie van smaak en ik denk niet dat je echt voor lul staat als de jongen kleiner is dan het meisje... Zo lang je maar van elkaar houdt, zullen we maar zeggen :) |
Citaat:
|
Ik ben zelf 1.63, dus vriendjes zijn altijd wel groter dan mij :)
Ik zou 't ook niet echt leuk vinden als ik een vriend zou hebben die kleiner is dan mij. |
mijn vriend is een heel klein beetje kleiner dan me maar het stoort me echt niet. het gaat erom wat je voor die jongen voelt en niet hoe groot/klein hij is
|
Citaat:
(maar ja, ik neem jou al lang niet meer serieus, dus ik zoek gewoon een langere jongen) :D |
ik vind het echt een heel apart gezicht... en zelf val ik ook zeker niet snel op jongens die duidelijk kleiner zijn.
|
ik, Krisje genaamd, ben ongeveer 3 cm kleiner of ietsie meer zelfs :p dan Sjantal, sie foto links.
ik vind dit niet erg, wel grappig, ik ben toch veel sterkerder dan zij is :P dus, :) en ik ben groter in de breedte wel, en sowiesow valt het nie zow op geloof ik :) |
<--- ik ben trouwens op me blote voedertjes 1meter68
|
Ik heb 10 maanden iets gehad met een jongen die minstens een kop kleiner is dan ik, ik vind het mooier andersom maar het hinderde me echt niet! Hij heeft namelijk een ontzettende krachtige uitstraling waarbij een hoop lange jongens, en dan met name die slungels, zo in het niet vielen
|
ik en mijn vriend verschillen ongeveer 10 cm ofzo van elkaar dat is dus vrij weinig aangezien ik bijna altijd hoge schoenen draag
|
tsja... liefde maakt blind
ik ben echt smoorverliefd geweest op een jongen die nu (achteraf) niet knap is, en die ook nog eens een stuk kleiner is dan ik... maar dat had ik toen nog niet echt door geloof ik. |
*Zucht*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben 164 ongeveer dus heb eigenlijk maar 1 keer megemaakt dat een jongen kleiner was. 2 cm ofzo, ja het was een italiaantje vandaar. Nee geen probleem, hij vond het geen probleem en lengte is ook echt het laatste waar ik een probleem van maak. En bovendien was hij veel te mooi om van zoiets onbenulligs een probleem te maken.
|
Citaat:
leeftijd kan ik wel begrijpen, maar gelieve de 2 á 3 cm nog maar eens uit te leggen?? |
Wanneer iemand kleiner is dan ik zelf ben, dan erger ik me dood, geen denken aan een kleinere jongen dus..het liefst een stuk groter eigenlijk..:)
|
Citaat:
Succes! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30. |