![]() |
Gunda Niemann beëindigt carrière
Citaat:
|
Ik heb het idee dat ze al 5x 'gestopt' is ofzo...
Maar nu ze 39 is denk ik dat het dit keer toch echt definitief zal zijn. |
Stoppen op je hoogtepunt is veel beter.
|
Citaat:
|
Mja, maar ik geloof dat zij is terug gekomen na een bevalling? En dan op je veertigste proberen Turijn te halen, dat is wellicht een beetje optimistisch. Dat vind ik zonde.
Ik snap ook wel dat je niet weet wat je hoogtepunt bereikt is. Al denk ik dat je als topsporter wel aanvoelt dat het allemaal niet meer vanzelf gaat. (Het gaat nooit vanzelf, maar je snapt wat ik bedoel) |
Hmmm jammer dat ze zo moet stoppen. Geen groots afscheid voor Niemann, terwijl ze dat toch zeker verdient. Met zo'n indrukwekkende erelijst ben je immers een hele grote sportvrouw. (y)
|
Citaat:
|
Ja ze had niet per se op haar hoogtepunt hoeven stoppen, maar in ieder geval eerder. Maarja Rintje Ritsma komt ook weer keihard terug schijnt het, dus misschien kan je in het schaatsen tegenwoordig nog wel tot je 40e mee.
|
haar topjaren lagen al jaren achter haar, ik hield eigenlijk al nooit meer rekening met haar.
Maar een groot sportvrouw (y) |
Citaat:
Ze had een mooie carrière. Ik was altijd tegen haar omdat ze te vaak won. :p Ze was gewoon ongenaakbaar. |
Respect voor deze vrouw. Grootste erelijst ooit behaald, en dat met een totaal gebrek aan techniek. Ik vind dat juist wel een mooie stijl.
|
Een van de meest succesvolle schaatsters ooit. Wat een krachtmens was het en hoeveel records en titels heeft ze gehaald. (y) Jammer dat we deze vrouw afscheid moeten nemen maar het zat er natuurlijk al lang aan te komen.
|
Jammer dat ze ermee stopt maarja dat viel wel te verwachten. Respect voor haar (Y).
|
Je weet nooit wat ze nog had kunnen presteren. En verder ben ik voorstander van stoppen wanneer je dat zelf wilt. En niet op je zogenaamde "hoogtepunt".
Ik had haar graag nog een keer zien schaatsen, als ziet haar schaatsstijl er niet uit. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49. |