![]() |
OPLICHTERS!!!! van Sunshine Travel Escape
Sunshine Travel Escape is een reisbureau dat je belt en zegt dat je een reis hebt gewonnen althans iets van 1300 euro korting op bijvoorbeeld een cruise . Ze klinken heel geloofwaardig en vriendelijk maar zijn in feite echte oplichters .
Dus kijk uit voor deze mensen er zijn al veel Nederlanders opgelicht... Je denkt wel: dit overkomt mij nooit maar toch zijn er veel mensen ingestonken.. dus wees alert ;) Pool |
Point is..?
|
Dit overkomt mij nooit.
|
Ik zal er op letten, en als ik ze tegenkom, geef ik ze een klap op hun neus :mad:
:rolleyes: |
Shit, ik zou er zijn ingestonken. Hartstikke bedankt!
|
Graag gedaan :D
|
En ik maar denken dat vreemden die gouden bergen beloven altijd te vertrouwen zijn. :(
|
Vertelde je mama nooit dat je nooit met vreemden mag praten;)
maar in het geval van Sunshine Travel Escape is dat natuurlijk anders, allemaal leuke, aardige mensen die je van alles beloven, zolang je natuurlijk maar eerst even 250 euro over moet maken naar rekeningnummer 666. :evil: |
Als ik een prijs zou hebben gewonnen waar ik voor zou moeten betalen om wat voor reden dan ook zou ik ze keihard uitlachen en daarna de hoorn er op flikkeren. Rot toch op zeg.
|
|
Citaat:
|
Als mensen zeggen dat je iets hebt gewonnen terwijl je nergens aan mee doet... dan heb je NIETS gewonnen! Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
|
Ik win nooit een prijs :(
Ik doe ook nooit mee :o |
Citaat:
|
dat dit topic nog open is zeg (n)
|
Citaat:
|
Ah, veel Nederlands opgelicht. Dus Friezen en limbo's hoeven niet bang te zijn.
|
Citaat:
Ik zou er echt niet in trappen als iemand mij belt dat ik iets heb gewonnen en ik heb nergens aan meegedaan. Dan moet ik al gauw aan die verkooppraat onzin denken. |
me·de·de·ling (de ~ (v.))
1 informatie die bekend wordt gemaakt => verwittiging |
Ik win ook nooit wat :(
|
thank you so much for sharing that with us
|
Ik zal het onthouden... :rolleyes:
|
Citaat:
|
goh ja, gelijk opgehangen ;)
|
Wat gemeen zeg. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn trouwens ook mensen die er wel wat aan hebben en degene die er niks aan hebben waarom reageren jullie in godsnaam op dit topic???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
tja, vervelend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |