![]() |
[GSM] Is dit een betrouwbare aanbieding?
Hoi,
Ik heb niet veel verstand van mobiele telefoons, daarom ook dit topic.. Ik wil graag een leuk mobieltje met camera, mp3 speler enz. Ik was van plan om een abonnement te nemen.. Ik kwam een mobieltje tegen bij bol.com.. Maar deze aanbieding is veel goedkoper dan bijv. de telefoon in de winkel. Zit hier misschien een addertje onder het gras? Hier is de link : http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...Section=PHONES |
Heb je nu ook een mobiele telefoon? Zo ja, hoeveel besteed je per maand aan beltegoed/abonnementskosten?
Want er zit hier in zoverre een addertje onder het gras, dat je voor 2 jaar lang verbonden bent aan Hi ā 20 euro per maand. Als jij dat ook echt maandelijks verbelt, dan is daar niks mee aan de hand. Maar als je maandelijks maar 10 euro verbelt is het een dure koop. Dan betaal je dus 24 maanden lang 10 euro extra. |
Citaat:
|
Gewoon een telefoon met abonement.
En bol.com is redelijk betrouwbaar;) gewoon doen dus. |
waarom zou hij niet betrouwbaar zijn?
Ik heb nu een E720 met abonnement voor 16,25 per maand, hiervoor krijg ik per maand 32,50 tegoed. Ben niet genaaid ofzo :o |
Volgens mij is hij daar net zo duur als in de winkel, ik kreeg mijn samsung e720 'twv vierhonderd-nogwat euro' 3 maanden geleden ook gratis bij een hi-abbonement van 2 jaar.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |