![]() |
Baffen / rimmen
Wel eens gedaan? Wat vond je ervan?
Beetje taboe onderwerp opzich, maar ben wel eens benieuwd wat men er hier van denkt :) |
Neen dank.
|
Blablabla
De een zegt 'ja leuk' de ander zegt 'nee, dank je' de derde zegt 'ieuuuwuwwwuwuwwww gatverrrrr' zo. topic klaar |
weinig discussie waarde
ik vind het zelf niet vreselijk mits de ster gewassen is |
Niet gedaan.
|
Citaat:
|
één keer in een extreem geile bui gedaan met m'n toenmalige vriendin, was toen zeer geil.. Nu, geen behoefte aan, er zijn zoveel meer mooie plekjes dan alleen daar.:)
|
In extreem geile bui wel eens gedaan bij mn vriendin ja, was wel geinig:). Kan best voor herhaling vatbaar zijn, hoeft niet.
Neemt niet weg dat beffen vele malen leuker is;) :D |
nooit gedaan, wil het misschien wel ooit proberen maar dan alleen vlak na het douchen :o
|
Ik ga het echt niet proberen! Ik wil ook niet dat iemand anders aan mijn anus zit, dus dan doe ik het helemaal niet bij een ander.
|
Nou, ik vind er weinig aan.
|
Citaat:
|
ja, best leuk, maar niet altijd en ook maar voor even en t moet natuurlijk wel schoon zijn.
|
nu nog iemand vinden die jou WIL baffen
|
Citaat:
Of als je het aarssap kan proeven. 'Tastes like chicken.' |
of de tarreltjes kan lostrekken tussen je tanden !
|
Citaat:
|
Indien superschoon is het supergeil. En verrassend lekker.
|
Citaat:
Een vrouw heeft genoeg andere vochtige gaten waarbij de kans op kokhalzen minder is. Het lijkt me bar weinig toegevoegde waarde hebben, op het machtsgevoel van de gelikte na. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(wat verder niet wil zeggen dat ik niet begrijp wat je bedoelt want het idee staat mij ook niet speciaal aan.. maar dat is inderdaad vooral psychisch.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
verschil tussen baffen en rimmen hè
rimmen is het likken van het einde van de balzak en kontgat en baffen is het kontgat zelf :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Of nog beter, na een bad misschien?
|
Als je een relatie met iemand hebt ben je (meestal) niet vies van diegene.. dus daarom vind ik baffen/ rimmen zo op zn tijd ook geen probleem..
Maar inderdaad.. wel zo fijn alst daar nog fris is ook :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
:bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nog niet geprobeerd... heb er ook nog niet over na gedacht om het te gaan doen. en dat ga ik voorlopig ook niet doen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben niet vies van mijn achterste.
Daarbij leven in een anus nogal veel bacteriën en in een vagina niet :) |
Citaat:
|
Aan een lekker wijf is alles geil. Als je een plekje vies vind aan je vriendin dan moet je er eentje zoeken die je eigenlijk wel zou willen. Ofwel je zit beneden je stand te neuken. Loser.
|
Citaat:
|
ja
met een wc-papiertje bij mezelf en daar blijft het bij *huiver* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |