![]() |
Heb jij een livejournal?
Zo. Wie heeft er hier een livejournal (een soort blog)? :)
En voor degenen die er geen hebben: waarom niet? :) |
Ik heb er geen omdat ik wel betere dingen te doen heb dan me bezighouden met die onzin.
|
ik heb er een, maar ik schrijf er helemaal niet in :p
heb op de tweede gestemd |
Omdat iedereen er een heeft.
En omdat de wereld (lees, total strangers) geen recht heeft op mijn willekeurige hersenspinsels, al zijn ze het bloggen waard. Daarnaast is het net zo'n fluawe breezerlike hype als herschendoodend cu2 - en aanverwante maakjeeigenwebplekzondertalent-services. Design & muziek is meer mijn ding. |
Nee, omdat ik mezelf niet zo interessant vind dat de rest van de wereld mijn schrijfsels moet kunnen lezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, er is al zoveel :(
|
wat is dit voor een onzinig topic
|
Nee, omdat ik het onzin vind.
|
Ik heb een blog, maar niet een om er een dagboek van te maken. k pletter er links en foto's op. Meer om alles makkelijk bij elkaar te hebben.
T gaat niemand ene reet aan wat er in mijn leven gebeurd |
Ik heb er een, schrijf er regelmatig op, maar nooit iets interessant... ik lees ook veel lj's van mensen die ik ken. Maar misschien moet ik eens met schrijven stoppen :o
|
Nee, ik heb er geen, maar waar is de optie "Ik vink graag dingen aan"?
|
nee en ik ga er ook niet een nemen... zonde van mn tijd
|
Ja, en een diaryland:) En ik schrijf mijn stukjes in mijn diaryland en dan kopieer ik ze naar mijn livejournal. Ik vind ze handig en ik vind ze leuk. Ik snap niet dat jullie er allemaal zo negatief over doen. Ik heb zelf heus niet de illusie dat iedereen geinteresseerd is in mijn dingetjes, maar ik vind het wél leuk om de dagboeken van mensen die ik ken of aardig vind te lezen en kan me voorstellen dat dat wederzijds is. Bovendien kunnen toch maar een paar mensen je dagboek lezen en niet de hele wereld.
Ik vind het fijn om te schrijven en orde te scheppen, zou echt niet zonder dagboek kunnen.:) Eerste optie dus. |
Ja ik heb er een vind het gewoon leuk om dingen te bewaren en later terug te lezen.
schrijf afwisselend soms heel vaak dan weer een tijdje niet. het is maar net wat ik waard vind om te bewaren |
Citaat:
|
Ja, maar ik schrijf er niet in. Ooit wel gedaan omdat dat van pas kwam bij mn stageverslag, maar verder eigenlijk niet.
|
Ja, en ik schrijf er vaak in.
|
Ja, maar voornamelijk zodat ik de blogs van vrienden kan lezen en zo op de hoogte blijf.
En zo af en toe schrijf ik er iets onzinnigs in. |
Nee
|
Nee, waarschijnlijk te lui voor.
|
Natuurlijk niet.
|
Ja, schrijf er vaak in, maar het is leuker dat je communities kan gebruiken/lezen/erinposten/whatever.
|
Nee, daar doe ik dan weer niet aan.
|
Ja, maar ik schrijf er bijna niet meer in. (wel veel in geschreven, maar nu niet meer)
|
Nee, omdat ik me niet voor kan stellen dat het ook maar iemand interesseert wat ik te zeggen heb in zo'n livejournal.
|
nope, en ik wil er ook geen, kost veel tijd en zie het nut er niet van in
|
Nee, ik heb genoeg aan LJH. :)
|
Ja, maar ik schrijf er nooit iets in, want ik heb geen boeiend leven.
|
Ja, en ik schrijf er vrij regelmatig in.
|
nee
|
Nee, maar het is leuk om die van anderen te bekijken. :o
|
Ja, en ik schrijf er
|
Citaat:
Ot, nee, af en toe lees ik er wel eens één. |
ja en schrijft en bijna nooit meer in
|
Ik heb er geen en ik wil er ook geen, omdat ik niet goed ben in stukjes schrijven en omdat ik wel betere dingen te doen weet. :)
|
Ja, en ik schrijf er regelmatig in.
|
Nee, wel een blog gehad die nu wordt bewaakt door Fokke en Sukke.
|
Heb er eentje en maar er geregeld (minstens eens per week) gebruik van
|
Nee, en ik ben ook niet van plan om een LJ te nemen.
|
Ja, natuurlijk, want mensen vinden het leuk om dingen van mij te lezen. En ik vind mezelf wel weer zo leuk dat ik mensen dingen wil vertellen. Maar het wordt eigenlijk voornamelijk gebruikt om vrienden op de hoogte te houden van alle oppen en neren...
|
Anders; Ik weet niet meer of ik het heb, volgens mij wel, maar het zou net zo goed iets anders kunnen zijn. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, maar ik wil best wel een LJ nemen.
Alleen doe ik het toch niet want dan ben ik er de hele middag mee bezig om dat ding heel mooi te maken en daarna vergeet ik het weer! Bovendien vindt toch niemand mijn leven boeiend. :) |
nee
|
Nee, en ik ben ook niet van plan om een LJ te nemen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |