![]() |
Desperado
Zondag (vandaag) op V8 om 22:15 (?)
Tijd weet ik even niet meer zeker. Wel een heerlijke film, en hier is Antonio Banderas pas echt yummy... ;) :D |
wij hebben geen v8, maar de film lijkt me toch nie ech geweldig..
|
Is idd een retestrakke film. Vette actie. Is een vervolg/remake op/van "El Mariachi". Die schijnt stukken beter te zijn, maar Desperado is erg bruut.
|
In 'Desperado' is Antonio idd ECHT jummy!!!
De film is 'cool,' erg veel actie, but that's not the point... Antonio..... :D *zucht* En ik ga m lekker opnemen..kan ik m zien wanneer ik wil.... :cool: |
Jaa.. toffe film is dat.
Het einde is über-droog... :) |
Ik heb hem ook gezien, coole film idd. :) Veel droge stukjes, was wel komisch. En Banderas speelt goed vinnik (plus zéér aantrekkelijk. ;) )
|
Film is zeker vermakelijk :) Geef mij overigens maar de tegenspeelster van Banderas :o :D
Het origineel (El Mariachi) is ook goed (y) Overigens is deel II in de maak: Desperado II: Once upon a time in Mexico |
Ja niet lullen, maar knalluuuuuuuuuuh!!!!!
|
Ow die heb ik al miljoenen keren gezien.. damn Antonio is daar echt goddelijk gewoon :eek:
|
tja, vind het maar een matige film, alleen dat stukje met steve buscemi is wel stoer :D
|
Citaat:
|
Desperado was echt genieten, elke keer als ik 'm zie overigens.
Niet om Antonio.. lol.. maar om de actie, en de manier waarop :) |
daar was ie knap ja
die antonio! pff veel beter dan in "the mask of zorro" Maar k heb maar een stukje gezien :( grts |
*wacht met smart op 'once upon a time in mexico'*
|
Desperado 0wnt!
Steve Buscemi, Quentin Tarantino (die eikel die die grap vertelde in die bar), die Colombiaanse hulp voor Bucho (zit overigens, net als de barkeeper, ook in From Dusk Till Dawn -- waar Tarantino ook in meespeelt en geregisseerd heeft naar ik dacht) en natuurlijk Salma Hayek (ook FDTD! -- En die scene waarin Quentin van Salma's voet drinkt is zo übergeil). En dan de vétte strakke actie, met de nodige droge oneliners tussendoor, de Mexicaanse sfeer die 't ademt. In één woord: bruut! |
Citaat:
|
ik vind 't een matige film, een beetje tarantino geweld gecombineerd met een in mijn ogen zwak verhaaltje...
achja, salma hayek maakt veel goed ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |