![]() |
vriendschap?
wat vinden jullie:
Als je 'lid' bent van een vriendinnekesgroep en 2 van je vriendekes gaan ineens same heen winkelen naar Rotterdam terwijl julie met de hele groep zouden gaan... en dan binnen 2 weken gaan 2 andere vriendinnekes samen naar de bios, op de avond dat jullie normaal met elkaar wat zouden doen.. Ook zie je ze niet zo vaak meer.. we bestaan uit een groep van 7 en 1 woont er in een andere plaats (die zien we jammer genoeg niet zo vaak meer) een ander meisje zit op kamers in Leeuwarden.. vinden jullie dit echte vriendschap ofneeh? |
Ik mis de optie: dat maakt niets uit.
Als je in zo'n grote groep zit, kan ik me voorstellen dat het lastig is om iedere keer dat je zin hebt om wat leuks te gaan doen, de hele groep mee te nemen. Al is het praktisch, al is het omdat je er niet altijd even veel zin in hebt... Lijkt me geen probleem. |
misschien moet ik erbij zeggen dat zij eerst graag wat met zn allen wouden doen.. en dat ze dan later het niet eens vragen of de erst meewil.. of mee kan denken/regelen..
|
Als jullie samen hebben afgesproken met zijn allen naar Rotterdam te gaan en zij gaan dan opeens met zijn tweëen dan is dat lullig. Als jullie echt élke week op diezelfde avond wat doen en zij hebben nu wat met elkaar afgesproken op die avond is dat lullig.
Als er gewoon een paar waren die toen niet meer naar Rotterdam wouden en dat zij besloten dan maar samen te gaan, of als 'jullie avond' helemaal niet zo strikt genomen hoeft te worden is het niet zo erg. Het maakt toch niet uit als 2 mensen van zo'n grote groep een keertje wat gaan doen? Je kan niet met 6 mensen tegelijk de beste vrienden zijn en er zal altijd wel iemand zijn waar je het beter mee kan vinden. Het is een ander verhaal als jullie met drie mensen waren en twee daarvan trokken de hele tijd samen op, maar dit is niet het geval. Don't worry. |
Pf, natuurlijk ga je opdelen, dat lijkt me toch logisch? Ik zit in een vriendengroep met acht meiden, maar daarin trekt iedereen logischerwijs ook naar een of twee personen toe, met wie ze dus vaker iets gaan doen. En naar de stad en naar de bios gaan zijn zulke algemene dingen dat ik er geen punt van zou maken als mensen dat eens met z'n tweeën willen doen. Dan ga je toch de volgende keer met z'n allen?
|
nee je moet natuurlijk álles in groepsverband doen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen die optie D stemt is cliché
Ik stemde D :) |
Citaat:
|
Ja, lijkt wel Belgisch :D
Is er een Jambers-imitator in de zaal? :D |
Ik heb de poll gesloten, want anders kunnen we voor elk topic wel een poll aanmaken :) En dat is niet echt de bedoeling.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |