![]() |
Met iemand zoenen als je een relatie hebt?
Ik heb een tijdje geleden een hele leuke jongen ontmoet. Vorige week heb ik met hem afgespoken&toen hebben we gezoend. Ik had wel eens vaag gehoord dat hij een vriendin had, maar ik vind hem zo leuk dat ik daar een beetje oostindisch doof voor was. Beetje stom maarja...Een paar dagen geleden zei hij opeens dat hij mij erg leuk vindt. Toen heb ik hem gevraagd naar zijn vriendin en toen zei hij dat het slecht gaat tussen hen en dat hij het uit gaat maken.
Ik vind het echt niet kunnen dat hij gewoon met mij ging zoenen en niks over zijn vriendin heeft vertelt. En ik vind het heel lullig tegenover zijn vriendin dat hij gewoon met een ander meisje gaat zoenen&haar hier niks over vertelt. Aan de andere kant was het van mezelf ook stom om gewoon met hem te gaan zoenen terwijl ik niet even voor mezelf duidelijk heb gemaakt of hij een vriendin heeft. Maar ik vind hem echt ontzettend leuk&zou heel graag iets met hem willen! Zit hij nou heel erg fout? Of is het niet heel erg omdat het toch al het einde van hun relatie was? Wat zouden jullie doen..gewoon iets met hem nemen? |
Ik vind het iig stijlloos, dat hij het zoenen met jou en uitmaken met zn vriendin in de verkeerde volgorde doet. Of je desondanks wat met m wil, moet je zelf weten.
|
Of probeer je nu een beetje de schuld op hem te schuiven omdat je je schuldig voelt omdat je stiekem het toch wel gehoord had dat hij een vriendin had?
|
Nee ik vind het écht heel stom van mezelf. Dat zie ik nu ook wel in. Maar van zijn kant vind ik het ook fout, tegenover zijn vriendin.
|
Ik vind het tegenover zijn vriendin niet kunnen. Dat het slecht tussen hen gaat, is echt een onzinsmoes van hem! Als dat een reden is om met andere mensen te kunnen zoenen, hoef ik niet te weten hoe het zal zijn als het tussen jou en hem slecht zou gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou me dat ook afvragen (Y) |
Fout fout, iig flink stijlloos zoals boven al genoemd werd. Of jij 'schuldig' bent? Nee, had je niet kunnen weten en daarbij: zijn probleem, heb jij niets mee te maken. Je wilt een relatie met hem, ach, dan moet je nog maar zien of hij inderdaad niet hetzelfde bij jou flikt als het eventjes 'niet zo goed meer gaat met de relatie'. Ik denk dat je daar snel genoeg achter komt (y)
|
Citaat:
Ik weet niet wat ik in de situatie zou doen. Ik heb een keer een jongen afgewezen, omdat ik wist dat hij bij een ex was vreemd gegaan. Alleen had ik hem leuk kunnen gaan vinden, maar was ik nog niet verliefd op hem. In deze situatie zou ik iig wachten tot hij het ook echt heeft uitgemaakt. Daarna een paar keer daten en kijken hoeveel vertrouwen ik in hem heb. |
Citaat:
het is niet zo dat alle relaties volgens een bepaald patroon beginnen en eindigen |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is menselijk maar tegelijk bekrompen om gelijk vanuit te gaan dat iemand die vreemd is gegaan eerder vreemd zal gaan dan iemand die nooit heeft bedrogen. zulke dingen zijn niet te voorspellen dus nee ik zou er niet wakker van kunnen liggen. |
ok tuurlijk je vraagt je af maar het moet niet obsessief worden en daardoor iemand geen kans geven
|
Als hij niet de moeite neemt eerst die andere relatie af te sluiten voor hij met jou gaat zoenen, vind ik hem stom. 't Maakt niet uit of de kans bestaat dat hij hetzelfde ook bij jou gaat doen, hij heeft het al bij iemand anders gedaan, is dat niet pijnlijk genoeg? Ik zou me daarnaast ook enorm schuldig voelen dat ík de persoon ben voor wie hij iemand verlaten heeft. Hij moet het zélf doen, niet omdat er toevallig iemand anders langs komt. Het smoesje 'het ging toch al niet goed' is echt te zwak. Maak het dan eerst uit.
|
Tja, béétje jammer is het wel van hem. Maar ja, mensen kunnen veranderen, en ik zou hem wel een kans geven, als je hem écht leuk vind. Daarnaast zou ik me vooral niet schuldig voelen, hij was diegene met een vriendin, en hij was diegene die fout zat, jij niet. Zelfs al wist je dat hij een vriendin had, jouw fout niet dat hij met jou loopt te kussen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus eigenlijk is het vooral zijn fout. |
Citaat:
...zoals een relatie aangaan, for a start. |
Tja, als je er niet mee gezoent hebt weet je ook niet of de jongen/meisje in kwestie je wel leuk vind. En soms loopt dat net in je relatie met je vriend(in) waaraan je niks meer vind. Niet te druk om maken, stel dat jij een saaie vriend had gehad, en er kwam ineens een leuke je zoenen. zou je hetzelfde doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of je nu iets met hem moet beginnen weet ik niet. Moet je lekker zelf weten. Als je denkt dat het kans van slagen heeft, moet je het doen, anders niet. Wacht trouwens eerst maar es af of hij zijn vriendin echt dumpt. Gewoon maar zien hoe dit zich ontwikkelt... |
Ja, het is gewoon fout als je zoent met iemand terwijl je een relatie hebt. Ik heb een half jaar geleden nog gezoend met iemand die een niet goed lopende relatie had en die op mij verliefd was geworden. Het is uiteindelijk op niets uitgelopen, zij heeft toch voor haar relatie gekozen en dat was klote voor mij, maar je moet op een gegeven moment gaan kiezen, omdat je anders 2 jongens (in jouw geval: meiden) aan het lijntje houdt. Hij is niet eerlijk tegenover jou en tegenover zijn relatie.
Dat hij zijn relatie uitmaakt omdat hij verliefd is op een ander vind ik niet echt fout. Gevoelens krijgen voor iemand anders (en het gevoel dat je liever bij die ander bent dan bij je relatie) kan gewoon gebeuren. Echter, eigenlijk had hij het dan eerst moeten uitmaken. Anders blijf je maar dubben en denken of het iets kan gaan worden. En als hij het uitmaakt, zal hij gewoon eerlijk moeten vertellen dat hij met jou gezoend heeft. Misschien moest-ie dat dan wel eerder doen, dus hij is niet echt 100% eerlijk bezig. ;) In mijn geval van een half jaar geleden is de keuze dus niet op mij gevallen. Daar heb ik van geleerd: ik ga nooit meer aanpappen met iemand die nog een relatie heeft. Nooit meer. Dan moet diegene het maar eerst uitmaken zodat ik zeker weet dat ze voor mij wil gaan. In mijn geval heeft dit nog achteraf veel gedoe opgeleverd (een heel verhaal dat ik jullie wil besparen :p )en dat wil ik niet meer. |
Wat een eikel dat ie dat nog niet gezegt had. Ik zou dat gelijk als een grote afknapper zien en hem niet eens meer willen. Je moet gewoon aan hem vragen waarom hij niet eerlijk tegenover je is geweest en dat je het een oneerlijke reden vind!
|
zucht, ab-so-luut de verkeerde volgorde!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(Ik heb de reacties niet gelezen, maar) ik vind dat hij er niet goed aan heeft gedaan om met je te zoenen. Hij had daar beter mee kunnen wachten totdat t écht uit is/was tussen hem en zijn vriendin.
|
De laatste 3 jongens waarmee ik heb gezoend hebben een vriendin. Van één wist ik het. Misschien niet al te slim om met die jongen te zoenen (hij belde me achteraf half huilend op omdat-ie bang was dat het uit zou gaan), maar het is gebeurd. Ík ben niet degene met een vriend(in).
Die andere twee hadden het dus niet gezegd. En beide reageerde door te zeggen dat hun relatie niet meer veel voorstelde, en dat ze dachten dat ik het wel wist, blabla. Alletwee deze jongens hebben nog steeds met hun vriendin. Misschien maakt hij het uit en misschien niet. Misschien is hij niet te vertrouwen, en misschien wel. Het is echt niet te zeggen. Niet teveel er op hopen en je er niet te hard instorten. |
Hij heeft het uitgemaakt met haar...en ik weet nog niet hoe het verder gaat tussen ons. Ik ben toch wel bang, zoals hierboven gezegt, dat ik hem nooit helemaal zal vertrouwen. Maar misschien ook wel.
|
Citaat:
|
stylishhhhhhhhhhhhh
|
Citaat:
|
Ach, hij was nog niet getrouwd! Iedereen maakt wel eens een foutje... Nu kan dat tenminste nog, als je jong bent... Als hij het niet gedaan zou hebben was hij misschien getrouwd, zat op z'n veertigste in een mid-life crisis en zou dan met een ander gezoend hebben... Nou, dan is het pas erg, als je kids hebt etc.!
|
Citaat:
Oke mss niet echt netjes dat hij eerst met jou gezoend heeft en het daarna pas uitgemaakt heeft, maar echt ik zou me daar niet zo'n zorgen over maken; tenminste nu nog niet. |
Citaat:
Wat ie bij ze aanstaande ex heeft gedaan gebeurd misschien ook bij jou.. |
tja
leuk als speeltje, maar om er een relatie mee te beginnen? dan ben jij de evil-woman die ze uit elkaar heeft gedreven niet doen |
Als hij dit nu bij haar flikt kan het de volgende keer bij jou zijn.
|
Citaat:
Ik zou gewoon wat met hem beginnen want mensen zoals jij verdienen het dat hun vriend een keer vreemdgaat, en dat doet ie vast nog wel een keer (y) |
Citaat:
|
Iemand die zoiets bij de een doet, doet dat ook bij een ander. (In dit geval bij jou, dus.)
Laten stikken die hap (y) |
Ze trappen er bij mij ook steeds weer in,
liefde maakt nou eenmaal blind. Bovendien zijn velen zo naief dat ze denken dat het deze keer niet zal gebeuren. Als je voor hem kiest, blijf dan niet steeds achterdochtig, maar ga er dan ook echt voor. Zo niet is dat jammer voor hem. |
Citaat:
of het nou goed gaat met hun relatie of slecht, hij moet éérst het fatsoen hebben in dat vage lijf van m om het uit te maken met haar voordat hij iets met een ander doet / begint. jij had het idd zelf ook wel ff kunnen navragen, maar het is nog wel te begrijpen dat je daar graag doof voor wilt zijn als je iemand zo leuk vindt. bedenk wel dat de kans groot is dat als jij nu iets met hem neemt, dat hij dit ook flikt bij jou. want schijnbaar ziet hij er gewoon geen probleem in, dus wat geeft jou die garantie dat hij het dit x wel goed doet volgens het boekje bij jou?! |
Ja, hij zit fout. Eerst uitmaken, dan pas bij andere meiden gaan schooien. Althans, dat vind ik de juiste volgorde. Wie weet zégt ie maar gewoon dat zijn relatie op z'n eind loopt, om jou gerust te stellen, maar issie ondertussen gewoon jou aan het gebruiken.
foutfoutfout dus. Oh, en overigens, als mijn vent zoiets zou flikken, gaat ie acuut de deur uit. |
Citaat:
|
Hij zit fout.
Als hij jou echt zo leuk vind, leuk genoeg om zijn vriendin mee te belazeren, had hij het beter eerst uit kunnen maken met zijn vriendin. Mocht hij het alsnog uitmaken met zijn vriendin, denk dan wel even twee keer na voordat je iets met hem begint. Voordat hij jou ook belazert als het niet goed gaat tussen jullie ofzo. |
Citaat:
Dus in feite heb je het niet verkeerd begrepen maar verwoordde ik het nogal overdreven. Ik ben gewoon niet het type voor een relatie, nog niet tenminste. Ik wil me nog niet binden, maar in de (helaas tijdelijke) roes van verliefdheid weet ik mezelf ervan te overtuigen dat het wel zo is. Vervolgens gaat het fout, geef ik achteraf toch te weinig om hem, en zoen ik met een ander. Ik hoef geen preek, ik weet dat het fout is, maar zo gaat het nu eenmaal bij mij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |