![]() |
Rufus Wainwright
Kent iemand 'm al? Ik heb pas de cd poses van 'm gedownload na 'm gehoord te hebben bij een vriend. Zijn muziek doet soms denken aan Ryan Adams, al heeft hij een stem die weer wat weg heeft van Thom Yorke. In sommige nummers zitten dan weer van die musical/revue achtige stukken. Ik heb de cd pas een keer geluisterd, maar "Cigarettes and chocolate milk" is bijv. echt geweldig, vooral de remix. Ook "Grey gardens" en "poses" zijn érg cool.
|
Is het Brits?
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je een tip? |
Citaat:
Ik zie al een tip :) |
ik ken alleen ehm hoe heet ie ook al weer Instant Sex gloof ik.... dies koel!
|
ken em van de I Am Sam en Moulin Rouge soundtracks
|
Mooie versie van Hallelujah heeft 'ie. Cigarettes and Chocolate Milk is ook goed :)
|
Ik ken hem niet.
|
Ik heb een kerstnummer van die kerel, wist niet dat ie daarnaast nog meer deed. Het nummer heet Spotlight On Christmas en het geluid doet me heel erg denken aan The Bees [US].
|
ik heb de cd van bridget jones 2 waar een duet van hem met dido opstaat. mooi:)
|
Ja ik ken, heerlijk om naar te lusiteren. Ik was naar zn optreden in paradiso geweest maar behalve alle vozende homo's in de zaal begon zn stem na een paar nummers wel te vervelen; hij doet steeds het zelfde trucje met zn stem en dat wordt saai. Vooral als je niet alle nummers kent begint het allemaal op elkaar te lijken. De wat meer upbeat nummers en die al genoemd zijn,zijn het leukst.
|
He, daar heb ik nog wel ergens een cd van liggen.
Poses is wel een fijn nummer. |
Citaat:
Z'n nieuwe album want two is trouwens net uit in amerika, en ook die klinkt weer ongeveer hetzelfde maar met prachtige nummers. The Art Teacher zit nu al dagenlang in m'n hoofd <3 |
Leuke muziek idd. Ik heb 2 albums van em gedownd onlangs. Hij blijkt familie te zijn van de mcGarrigle Sisters (band begonnen in 60 of 70's) waar ik oorspronkelijk naar zocht). Zoon/Neef van een van deze twee zussen.
Nu ja, ik luister het graag ja, knappe muziek, maar het was even wennen voor me. |
wat is het toch met al die kutmongolen die de laatste tijd allemaal oude topics uppen?
|
2002, zie ik nu pas. Tja op zich geen ramp dat ie geupt is, zoiets als Rufus Wainwright komt nooit ter sprake.
|
Citaat:
Citaat:
|
nah dan gooi ik hem maar dicht, een nieuw topic over deze meneer mag vanzelfsprekend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |