![]() |
[GSM] welk model te kiezen?
Ik heb al 5 jaar een Nokia 3210 en ik ben er heel tevreden over. Steeds geweest. Alleen: de batterij is zo goed als stuk en af en toe is het bereik wat minder. Heel onhandig als iemand me belt, dat ik steeds schrik heb dat hij uitvalt.
Dus ik ben op zoek naar een nieuwe gsm die eigenlijk in het verlengde ligt van de Nokia 3210. Vroeger had je de Nokia 3110 maar die wordt niet meer gemaakt heb ik vernomen. Hij moet gewoon kunnen SMS'en en bellen en qua bouw moet het wel stevig zijn, dus geen plastieken kleine knopjes met verlichting etc. etc. Kleurenscherm moet ook niet, geen fotocamera, niets. Gewoon een eenvoudige, zeer degelijke gsm. Iemand ideeën want ik ben een totale leek op dit vlak. |
Sorry, moet blijkbaar op een ander forum, had over de sticky topic gelezen. Kan iemand hem verplaatsen? :)
|
tuurlijk:)
|
een 3410 :D net wat nieuwer model en erg goed(koop) Hij werkt bij mij na 3 jaar nog goed. En dat zegt veel want de meeste mobieltjes gaan bij mij binnen een jaar kapot
|
dé telefoon die je dan moet kopen is een nokia 6610. deze voldoet aan al je eissen!
en je kan em van mij kopen voor 80 euro zgan bijna nooit gebruikt (y) |
Ik zou een nokia 6310i kopen.
|
3410 wordt ook al uit de handel genomen heb ik vernomen. Beste is om nu een 1100/1101 of 1110 te kopen. Voldoen precies aan wat jij wil, gewoon een basistelefoon die toch vrij robuust is.
@tino: die worden al niet meer gemaakt, nieuw totaal niet meer aan te komen (op refurbished na dan, maar daar is de garantie zo knudde op, dat je net zo goed tweede hands kan kopen) |
Ik dacht dat Orange een 'makkelijke' GSM heeft uitgebracht met grote toetsen en geen toeters en bellen, eigenlijk bedoeld voor senioren, maar uiteraard kun je als jongere die een eenvoudige GSM zoekt die alleen voor bellen een SMS gebruikt wordt, deze ook kopen. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Valt makkelijk aan te komen,desnoods 2e hands. |
Citaat:
http://images.speurders.nl/images/62...4_1_detail.jpg je kan iemand hersenen ermee inslaan :D |
Citaat:
Bovendien, die refurbished 6310i zijn echt niet zo goed. Mijn werk heeft er ook in gehandeld, maar krijgt ze nog altijd terug ter reparatie. Schermen die het niet doen, accu's kapot, netwerk signaal minimaal enz enz. Het enige voordeel wat die dingen nog hebben is dat ze nog in de carkit 91 passen. Dan is de 6310i ook nog eens behoorlijk uitgebreid. Misschien niet meer voor deze tijd, maar er zitten een hoop meer functies op dan een 1100, daarnaast betaal je voor een refurbished 6310i waarschijnlijk meer dan dat je voor een 1100/1101/1110 betaald. |
Citaat:
|
3310 kan je redelijk goed koop krijgen . Meestal met prepaid of simlock vrij . Dat schijnt een van de beste telefoons te zijn .
|
Citaat:
|
Bij sommige winkeltjes kun je daar batterijen nog wel voor bestellen hoor. Ik had de ouste motorola (zo'n koelkast-geval) en na al die jaren moest mijn ma dat ding hebben en batterij was slecht. Toen hebben we in zo'n winkeltje kunnen bestellen en hij doet het weer als vanouds.
|
Citaat:
Mocht je hem nog vinden, dan is hij prepaid echt geen 10 a 15 euro. Minstens een 30 euro betaal je daar nog voor. |
If I were you, zou ik voor de 3310 gaan........ ;)
|
6210i (y)
|
Citaat:
6310i bedoel je? ja,helemaal mee eens! |
6210i bestaat zekers wel man!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |