![]() |
FILM: Final Destination 3
http://www.filmtotaal.nl/images/news...on3/poster.jpg
Set six years after the original "Final Destination" film, the latest installment in the series centers around a high school senior who has a premonition of a fatal roller coaster accident involving herself and all her friends. When the premonition proves true, those who have "cheated death" and survived the accident are forced to deal with the repercussions of escaping their fate. Directed by James Wong, the horror-thriller stars Ryan Merriman, Mary Elizabeth Winstead, Kris Lemche and Alex Johnson. The official site has also gone online at FD3movie.com. http://www.fd3movie.com/ Deel 1 en 2 vond ik wel lekker griezelig als popcornfilm. Het is misschien een beetje een uitgemolken concept maar als ik de teaser trailer op de site zie gaan toch de rillingen door mn lijf, helemaal bij de openingsscene uit de film waarin dus de bakjes uit zo'n achtbaan allemaal opengaan en van de baan af vallen tig meter hoog en iedereen dus gruwelijk dood zal gaan, en dat van die zonnebank lijkt me ook geen pretje :o En wat denken jullie dat er van wordt? Wat vonden jullie van eerdere delen? :eek: :cool: |
Ik vond deel 1 en 2 eigenlijk heel erg vermakelijk. Geen topfilms maar wel, zoals je zelf zegt, leuk popcornvermaak. (y) Ik ga er wel heen denk ik.
|
Deel 1 en 2 waren eigenlijk bijna gelijk aan elkaar wat het verhaal betreft.
Ik denk niet dat deel 3 veel anders zal zijn, dat wil niet zeggen dat ik hem niet ga kijken :p |
Citaat:
|
Dat ziet er wel weer geinig uit inderdaad :cool:
|
Citaat:
|
Dat werd tijd, hoewel we toch nog een half jaar moeten wachten voordat we hem daadwerkelijk kunnen zien.
|
Deel 1 was grappig in deel 2 zaten veel grappigere doden:
Die gozer die die glazen plaat op z'n kop kreeg was meesterlijk. Net als die airbag daar heb ik me helemaal dood om gelachen. En dan natuurlijk het einde met die ontploffende barbeque... GE-NI-AAL :D:D:D:D:D:D:D Deze ga ik ook wel een keer kijken maar ik ga er zeker niet voor naar de bios ik koop de dvd wel voor m'n verzameling. O ja en na 3 pogingen doet die site het bij mij iig niet... |
Wanstaltige films, die alleen leuk zijn als je in een melige bui bent. Na twee delen had ik er eigenlijk wel genoeg van. Deel 2 was overigens wel iets beter dan 1 vanwege de mooie crashes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou niet van het genre dus het is voor mij teveel van het goede.
Ik vond de vorige 2 delen niks aan. |
toevallig net deel 2 gezien , was beter dan ik had verwacht dus laat 3 maar komen
|
Bluh, moderne tienerhorror. Gewoon de tienerhorror van vijfentwintig jaar geleden kijken, dit soort troep blijft uit mijn buurt.
|
Wordt dit nog steeds een 3d-film zoals een tijd geleden de plannen waren?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus met zo'n brilletje op je kop in de bioscoop gaan zitten en dat er dan drie dimensies in de film zijn. Als dat zo is ga ik trouwens wel kijken, lang geleden dat er een goeie 3D film draaide. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
teasertrailer: http://www.filmtotaal.nl/module.php?...ls&newsID=5872
|
sooooo ik wil die film dus egt wel zien ik heb de eerste niet gezien mar goed de 2de was egt wel tofff :D lolzzz
|
Kan niet wachten :p :D .
|
gaaf
|
Die zou ik best wel eens willen zien, aangezien de andere 2 ook goed te zien waren.
|
Zijn altijd wel leuke films om te kijken. Dus het derde deel lijkt me wel lachen :)
|
1 was leuk, 2 was slecht maar heel gaaf om naar te kijken en 3? Ik wacht met spanning. Wel origineel concept(de serie, niet de 3e ansich)
|
Geniale comedie (y) Ik wil deel drie ook nog wel zien.
|
Ik kijk ook uit naar het beschikbaar komen van Final Destination 3 :) Ik heb FD 1 en FD 2 al gezien. Eerst FD 2. Beide films vond ik harstikke leuk om te kijken, maar FD 1 vond ik net ietsjes leuker, vooral op het eind. FD 3 lijkt me ook erg leuk om te zien :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |