![]() |
waarde eurokit
hallo,
ik heb hier nog een dichte eurokit liggen kan iemand mij vertellen wat daqt waard is? |
De nominale waarde is (2+1+0,50+0,20+0,10+0,05+0,02+0,01) is €3,88, maar ze zijn (vooral dichte) nu veel meer waard.
|
Véél meer waard? Lijkt me sterk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
€3,88. Er zijn er zoveel van gemaakt, zo'n dicht setje is echt geen zeldzaamheid.
|
Nu waarschijnlijk geen fuck meer. Wacht nog een jaar of 20 a 30 en dan zal de waarde vast wel wat gestegen zijn.
|
Citaat:
|
als je een dicht hebt worden ze steeds meer waard....vooral omdat dat munten kunnen zijn die in 1999 gedrukt zijn.
als de 1 en 2 cent afgeschaft worden en je hebt er van 1999 worden die veel waard |
wij hebben hier nog 3 dichte setjes liggen.. :o
|
waarde? geen zak!
|
Als je die van Vaticaanstad hebt kan je er zo'n 400 euro mee verdienen, maarja..
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij was Nederland ook het enige land. |
Nederland was het enige land dat inwoners ouder als 6jaar een eurokit cadeau deed.
In andere landen kon je veel mooiere uitgebreidere setjes kopen,tegen de waarde van de inhoud. |
Moet je even kijken wat er op markplaats (e.d.) wordt gevraagd/geboden.
|
Wij hebben ook nog een paar dichte eurokits liggen. Volgens mij worden ze voor zo'n 10 euro verkocht.
|
Citaat:
Dus kan je beter een internationale verkoopsite pakken (y) |
eBay!
*tikt in* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laatst kreeg ik een hele foute brief waar in stond dat ik speciaal was geselecteerd om een setje Finse euromunten te kopen. Inclusief de zeldzame 1 en 2 eurocent munten! Dat laatste stond er een keer of 10 in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het eigenlijk onzin om al die munten te sparen, zonde van mn geld:o
net zoals die eurokit, even wat extra geld handig:p. |
Citaat:
|
De mijne is een keer achter de kast gevallen en als het goed is ligt ie daar nog steeds. (y)
|
Citaat:
|
Ik zou je niet meer dan Euro 3,88 geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is een eurokit eigenlijk :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |