![]() |
Dark Age of Camelot
Speelt iemand dit? Ik speel nu WoW en ben aardig ziek van hun gare PvP systeem, en hoorde dat dit in DAoC veel beter is. Maar dat de expansion weer wat minder was ofzo. Ik zou graag even met iemand willen praten die dit spel speelt.
|
Heb het 1,5 jaar gespeeld, maar ben ondertussne ook alweer zo'n 2jaar ermee gestopt. Als je van WoW komt zal je DAoC verschrikkelijk vinden qua levelen, afaik gaat het daar stukken trager (was wel zo toen ik nog speelde, mischien is het ondertussen beter).
De PvP was best gaaf, maar had na het eerste half jaar te lijden onder zogenaamde opted groups, die helemaal getweaked zijn volgens de laatste "uberspecs" voor de chars. Zulke teams zijn amper te verslaan als je niet zelf ertoe behoort, en als nieuweling zal je daar niet snel tussenkomen. Ik vond zulke groups heel erg spelverpestend en ben dan ook nooit ver gekomen met rvr'en. Sowieos denk ik dat je beter een ander spel kan zoeken, DAoC is ondertussen 4 jaar oud en begint aan het einde te komen. Er komen de aankomende maanden erg veel mmorpg's uit en eerlijk gezegd ben je beter af als je, net als iedereen, met een schone lei kan beginnen dan in zo'n oud spel pogen in te stappen. |
En dan is deze strip wel een mooi voorbeeld:
http://www.gucomics.com/archives/vie...cdate=20051026 :D |
Citaat:
|
www.dracis.net
is een free server, als je de trial version van het spel download kan je hier voor onbepaalde tijd spelen. Het is natuurlijk nog niet zo goed als het 'echte' spel, maar het geeft iig een goede indruk van het spel. Ik heb een aantal jaar op de voorloper van deze server gespeeld (www.fallenrealms.net) Het is gewoon echt een heel cool spel, en de community bij de freeservers zijn meestal nog heel relaxt, niet zo extreem competitief. Je kan het dus gewoon gratis via de trial version (www.fileplanet.com) op de officiele servers spelen, iets van 14 dagen ofzo, maarja dan kan je amper lvlen (of je speelt non-stop natuurlijk ;)). Je kan dus ook gewoon na die trial period op de freeservers spelen, zoals bijvoorbeeld ww.dracis.net. Hier staan er nog wat meer: http://www.gamesites200.com/camelot/ |
Ik vond de PVP uit WoW juist wel cool :)
Een half jaar gelden dan... Ik ben al mijn account name/email pass vergeten, dus zal ik Blizzard moeten mailen als ik ooit weer aan de gang wil, iemand ervaring met het opvragen van gegevens? :) |
Als je PvP wilt moet je Guild War spelen. Daar is de PvP en GvG zeer goed uitgewerkt en voornamelijk de balans. Er bestaan altijd wel van die "groups" die redelijk sterk zijn, zoals Blackwater al zei, maar in GW heb je heel veel dan dit soort groepen, geen een steekt erboven uit en soms wint zelfs een standaard build nog van zo'n getweakte versie als ze goed teamwerk hebben.
Verder zijn er ook echt veel verschillende soorten builds die gebruikt worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
HEt werd alleen verneukt door 2 ventjes van lvl ??. Maar goed, voordat die kwamen was het wel leuk :) |
De battlegrounds in WoW hebben inderdaad de oude raids de dood in gejaagd :( En de keren dat mensen dit nog probeerde stond je met 40 vs 40 tegen over elkaar wat te kijken en zo nu en dan vloog er een keer een spell of een pijl over...
Damn wat mis ik die chaos bij XR, Tarren Mill en South Shore, dat er nog een echte veldslag ontstond. Warriors en Palli's en Druids in bearform die hun dood tegenmoet rennen; mages warlocks, druids, shamans en priests die de tegenstanders bestoken met spells and debuffs; Priest, druids, shamans die wanhopig proberen de frontline in leven te houden; rogues en Druids in catform die de supportline van de tegenstanders om zeep proberen te gehelpen... those were the good old days :o Wel jammer dat je een dorp/stad niet echt kon veroveren :rolleyes: |
Citaat:
kortom pvp in wow is gewoon kut! |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar dat ik weer Oldschool Ultima Online speel op een freeserver (y) beste pvp ooit in een mmorpg (publish 15 pvp dan)!! |
Citaat:
De balans is perfect. Team arena's, gewone arena's, GvG en Tombs om je uit te leven op PvP. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |