![]() |
Wiet in sigarettenmakertje...
Aangezien ik niet erg geniaal ben ik het draaien van blowtjes, maak ik ze gewoon met een lege filter tabak en dan in t sigarettenmakertje met wat wiet erbij..
Ik vroeg me af of meer mensen dat deden... |
Weleens voor de lol gedaan.Tabak eruit,filtertje eruit en tippie erin en dan de wiet erin.Maar ik vind het maar niks.Geef mij maar een zelfgedraaide joint (y)
|
Ja, een klant van mij doet dat :cool:.
Die heeft medicinale wiet.. Dus die haalt bij ons een bus met Ruba-shag en Ruba-filters.. en thuis flanst ze dat voormekaar. Dat zat ze te vertellen. |
Ik vind het namelijk een stuk handiger, en proef t verschil niet..
|
Afgezien van het feit dat het niet meer echt een joint is (ja ik ben zo'n purist die vind dat een joint gewoon met een big vloeitje en een tippie + Wiet en tabak gedraaid dient te worden.), is het wel een prima oplossing als je niet kan draaien.
Ik zou alleen wel het filter eruit halen en een normaal kartonnen tippie ervoor in de plaats doen. Filters filteren weliswaar een groot aantal schadelijke stoffen uit de rook maar de smaak word er ook een stuk minder door. Ik heb het zelf nooit op deze manier gedaan. Ik heb wel eens in een wanhoopspoging een sigaret helemaal leeg gemaakt (de tabak eruit dus), een groot deel van de tabak weggeflikkerd en daar wiet voor in de plaats gedaan. Daarna een uurtje pielen en voila je hebt een wietsigaret. Maarja afgezien van het feit dat dit imo ook geen joint is en het gewoon te lang duurt om in elkaar te fabriceren smaakte het ook nog eens helemaal nergens naar en werd ik er niet eens stoned van :mad:. Kortom ik raad het je af en raad je aan om gewoon joints te leren draaien. |
Citaat:
Maargoed :) |
Ik koop meestal gewoon een voorgedraaide. Ik kan ook niet goed draaien...
|
Citaat:
|
Toen ik gestopt was, miste ik gewoon het principe van het 'jointjes draaien' het meeste...
|
Citaat:
Het heeft gewoon wat om een joint te draaien. Het hoort erbij. Plus dat het mij een stuk meer rookgenot oplevert als ik zelf een mooie goedgevulde joint heb gedraaid dan een of ander voorgedraaide slappe prutsjoint waarvan ik niet eens weet wat er in zit. |
Zou wel beter zijn als je dat *gevoel* van ff een jointje draaien kon vervangen door iets anders.
|
Hier is de expert.
Je propt gewoon alles in dat sigarettending, let erop dat je bij het einde alleen tabak doet, want dat komt op de plek van het bruine deel van je sigaret, schiet je sigaret, rol het einde tussen duim en wijsvinger zodat de filter loslaat van de rand en pluk hem eruit met een pincet. Dan stop je er een gerolde tip in en voilà, klaar is je joint. Denk eraan, dit rookt niet als een gewone joint, het papier brandt sneller, ze gaat niet uit, je rookt het als een gewone sigaret qua snelheid. Maak het dan ook niet te zwaar, want sowieso is je tip een stuk groter en krijg je meer rook in één keer, je kunt er ook niet ff rustig over doen en ze wegleggen. Werkt snel en makkelijk en is een onopvallende joint. Tegenwoordig draai ik eigenlijk alleen nog maar, omdat ik ecovloei wel lekker vind qua smaak (ik hou niet van rijstevloei of de meeste jointvloei, ik rook het wel, maar als ik er zelf een wil draaien, vermijd ik dat), maar soms doe ik het nog wel als ik het apparaatje bij heb. Ik schiet vaak genoeg mijn gewone sigaretten. Overigens, de filter eruit halen en de tip erin is wel heel belangrijk, anders hou je teveel tegen om echt een joint te roken. |
Tip :
Leer inderdaad draaien, of zoek vrienden die voor je willen draaien. |
hahaha gouden tip
|
Okee, thnx voor de reacties :) Maar wat voor beeld vinden jullie het geven als iemand zo joints rookt? Behalve dat het denk ik nogal opvalt dat diegene niet kan draaien... :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je ergens gaat roken waar je het onopvallend moet doen snap ik het, maar elk ander moment zou ik nog liever een joint proberen te draaien. (toen ik niet kon draaien deed ik gewoon er mn best op en rookte ik een iets minder mooi joint, maar dan leer je tenminste wel draaien. want oefening baart kunst en echt moeilijk is het niet)
|
Citaat:
En er zijn trouwens ook joint-draai-dingen. Ik vond het overigens geschoten lekkerder, dus daar valt niet veel over te mekkeren dat ik niet zou kunnen draaien. |
Hmm zo'n jointschietapparaatje is €17;!
Je kunt naturlijk bij de smartshop voor 1 euro 3 voorgedraaide jointvloeitjes kopen die je alleen hoeft te vullen. Of je draait de sterren van de hemel met rollmate Is opzich een prijzig dingetje maar je weet tenminste zeker dat je een superjoint hebt. |
:p een superjoint, zo een ding? No way..
|
Citaat:
|
Een voorgedraaide is meestal niet sterker :(
De coffeeshops naaien je er meestal mee. |
Citaat:
Probleem is: iedereen die ik ken rookt gewone sigaretten, dus dan houdt het al op. |
Damn, ik baal er echt hard van dat ik niet om kan gaan met nicotine. Pure joints zijn zooo verrot om te draaien... :(
|
Citaat:
|
Blunt (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
das echt tien keer nix... heb t wel es gedaan.. maar t was ook gelijk de laatste keer.. en als je een blow wil kunnen draaien moet je het gewoon doen., ze worden steeds mooier..
|
ja, werkt best goed als niemand kan draaien :)
|
Jah, vroeger deden we dat erg vaak als we ergens niet mochten smoken. Maar dan gaat er tochwel een erg groot stuk van de smaak af, door die kutfilter. En aangezien de meeste van ons wel kunnen draaien doen we het nooit echt meer.
|
Citaat:
|
Tip: Kan je niet draaien ga het met een pijpje roken. Pure wiet geeft een heel andere buzz dan met tabak, die ik persoonlijk relaxeder vindt. Al moet ik zeggen dat ik een aangeboden joint niet af wijs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gatver peukenvloei (n)
doe mij maar een waterpijp en als het echt moet rijstenvloei |
Citaat:
maarja ik ben het met je eens, peukenvloei, peukenshag, filters.. al die dingen horen gewoon niet in een joint (n) |
ga gewoon leren draaien ofzo :s
Koop een pakje lange vloei, wiet, shag/sigaretten en tippies. Elke keer dat het niet lukt gooi je je mislukte blow in de prullebak (dus met alles er in). Moet je kijken hoe snel je het leert (Y) |
Zoals al eerder gezegd zou ik als ik jou was gewoon gaan oefenen op het draaien van die joint.
Wanneer ik mijn eigen joint gedraaid heb smaakt het en voelt het effect gewoon net even beter. Wanneer je echter wil smoken op een plek waar het niet geoorloofd is, is zo'n sigaret-joint wel handig mits je het filter vervangt voor een tippie. |
Citaat:
Beter doe je er dan n klein beetje shag in zodat ie goed aanblijft |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |