![]() |
geheimpjes lifestyle.
luister jij als echte regenboog-alto ook wel eens naar de nieuwe plaat van dj jean?
droom jij als tommy hilfiger corpsbal van backstages pasjes bij een rock concert in wijde broek en willekeurig band-shirt uit de large? trek de spreekwoordelijke stoute schoenen aan en lucht je hart, vertel eric en je medeforummer over je fantasieën en dubbellevens en zaken wat nog niemand over je weet. |
Ik zou me zó fijn voelen als ik me eens onder de alto's kon wanen, ik word altijd zó denderend jaloers wanneer ik ze in de stad op de grond zie zitten, met flessen goedkope albert heijn drank zie rondstruinen, of met zijn negentienen een klein jointje weg zie roken.
|
ik zou een hockeysletje willen zijn en me laten neuken op een willekeurig hockeytournooi
|
Ik zou stiekem zelf ook wel zulke geniale topics willen verzinnen :bloos:
|
Ik zou wel eens een echte rebelian puber willen zijn. Zo eentje die in Nirvana shirts loopt omdat dat punk is en dan goedkoop Export bier zuipen omdat ik geen geld heb voor beter.
|
Citaat:
|
ik zou wel eens een white trash trutje willen zijn. lekker simpel, nergens over hoeven nadenken, een hoop kauwgom kauwen en een tattoo van een dolfijn naast mijn navel :bloos:
|
Citaat:
|
Ik heb een cd van cypress hill op mn harde schijf staan, en de complete discografie van scooter. :bloos:
|
ik zou weleens minder dronken willen worden want ik vraag me dikwijls af waar die dubieuze gele/blauwe vlekken vandaan komen en vadsig dik
|
Citaat:
|
Ik wil zoveel.=S.
Graag zou ik weleens zo'n breezerkind zijn, dat nergens over nadenkt, en zaterdagavonds dronken word en de halve kroeg neukt. Ook wil ik soms wel weer eens terug naar mijn gothic en/of punkperiode. Alle leuke mensen............ Begin weleens bijna te kwijlen als ik een goth of punk zie lopen. Voor de rest ben ik best tevreden met wie/wat ik nu ben.=). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:bloos: |
Citaat:
|
Nja ik heb soms neigingen om in mijn overseas "kruis-op-de-knieen-broek" te gaan lopen, alleen maar omdat ie zo lekker zit :bloos:
|
Citaat:
|
waarom misplaatst haligh?
ik houd niet van de sfeer ´kom ik wil met iemand nakken omdat de rest het ook doet´ en dat je met dikke tieten, maatje 34 en blond haar erg op je ¨plek bent. Daarbij is de muziek verschrikkelijk, de mensen dus oninteressant, zowel die meisjes als die jongens en is dat slapen in een tent etc niet echt relaxt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
ik luister graag duran duran, wham, devo, soft cell, lords of the new church en andere wave, synthpop, post-punk, gothrock glorie. En sommige old school hip hop.
|
^ en je wordt wakker met curry op je hoofd.
|
op weekends en feestdagen ben ik vaak een grote, zwarte neger.
|
stiekem hou ik van musicals en kan ik miss saigon, les miserables, chicago en my fair lady uit mijn hoofd :o
|
Citaat:
|
ik luister al 3 x lotp :(
|
Ik luister nu naar Guus Meeuwis en was donderdag twee tellen in de blauwe engel. Said enough.
|
ik heb guus meeuwis en lange frans & baas b live gezien, en di-rect ook al 4x ofzo. wel allemaal gratis natuurlijk. en guus meeuwis vond ik nog echt leuk ook.
|
Citaat:
|
Ik heb wel eens de neiging om peauleaux te kopen!
|
ik zou weleens naar paar hard rock festivals willen gaan, terwijl ik eigenlijk alleen van electronische muziek hou op feesten.
|
Ik zou wel weer een uber altoowtje willen zijn met felroze haar, lelijke wijde broeken, tienbiljoen armbandjes en gekleurde veters in m'n schoenen.
Maar daar ben ik nu te oud voor. Ik zou ook wel een een studentensletje willen zijn, die vrijwel al haar mannelijke medestudenten afwerkt en tussen het neuken door rose zit te zuipen op terrasjes, veel culturele dingetjes bezoekt omdat daar later over te kunnen opscheppen, en de meest walgelijke creaties aantrekt om maar arty farty over te komen. |
heel stiekem zou ik ook eens naar een U2 concert willen gaan, maar ik weet niks van concerten :( hoe gaan concerten ? wat doe je daar ?
gewoon staan en luisteren ofzo ? :D |
omg
undercover? |
omg
merel? |
ik wil stiekem nog een keer wakker worden in een wildvreemd bed met een evenvreemd iemand naast me en een gat in mn geheugen,of naast meerdere mensen natuurlijk,maar dan wil ik me ook helemaaaal niets herinneren
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen bij hete brunettes wil ik gaarne iets herinneren:) |
Ik vind Prince echt geweldige muziek. En ik kan films als Sissi en Little Women zo'n beetje uit mijn hoofd. En soms heb ik een Diney bui en ga ik janken bij The Lion King. Dusch.
|
Citaat:
en hoe weet jij dat? |
Citaat:
|
Citaat:
samira ;) . |
Ik wil wel eens een onverantwoorde hooligan zijn.
De hele dag onzin uitkramen. Beetje bier drinken. En alles wat de overheid betaald slopen |
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik 's nachts naar beneden ofzo moet ben ik altijd bang dat er mensen zitten (inbrekers ofzo :s )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |