![]() |
Gooische Vrouwen
Citaat:
Wie gaat het kijken? Lijkt het je leuk of denk je dat het juist helemaal niks wordt? Teveel na-aperij van Desperate housewives of maakt dat niks uit? En voor na de aflevering natuurlijk: wat vond je er van? |
Ik ben btw wel van plan het vanavond te gaan kijken, al vind ik de timing echt verschrikkelijk slecht. Met op de andere netten EHBO, Het Blok, Hart in Aktie (allemaal vrouwenprogramma's) konden ze geen slechtere dag en tijdstip uitkiezen.
Maar ja, videorecorder aan dan maar. |
Hm, ik weet nog niet. Misschien als ik dan niets doe en er toevallig langs zap.
|
Het zou leuk kunnen zijn, maar of ze het ook goed uitwerken is een goede tweede. Ik verwacht cliché na cliché.
|
Citaat:
|
ik zou dit echt enorm graag willen zien, omdat ik zelf op school heb gezeten in het gooi.. en het klinkt echt allemaal heel bekend... ben altijd zo blij geweest dat ik er niet in woonde. goed mijn ouders mogen dit opnemen voor mij
|
Citaat:
|
Ik ga t wel kijken met m'n moeder vanavond.
Maar t was voor ons ook een heel gedoe om alles in te plannen met de videorecorder enzo, alles komt tegelijk :S |
Aangezien ik zelf een Gooische vrouw ben moet ik het wel kijken natuurlijk. :cool: Verwacht er niet zoveel van.
|
Citaat:
Maar het is wel met Annet Malherbe (Y)(Y)(Y) ik ga dus wel kijken. |
ik vond het als geheel niet heel erg tegenvallen, en die dood op het einde gaf het wel een positieve draai (y)
maar ik vond linda de mol slecht acteren. |
Ik vond het wel aardig, en Annet Malherbe was inderdaad, zoals verwacht, geweldig. :) Linda de Mol beetje minder ja. Peter Paul Müller daarentegen, erg grappig :D
|
Het viel me een beetje tegen, maar 't was op zich best aardig. Echt zo'n programma voor als ik toch niets beters te doen heb.:)
|
Ben het met Merels eens. En ik vond het ook te langzaam gaan.
|
ben het ook met merels eens, die dood aan het einde maakte het een stuk 'leuker'/spannender
|
Citaat:
|
Ik vond het wel erg geslaagd. Weet iemand hoe die kerel heet/waar die gespeelt heeft die ging scheiden en toen met susan vreemdging?
|
Ik heb alleen het einde gezien. Dat vond ik wel grappig met die man die het zwembad in sprong.
|
ik vond het leuk. Linda blijft alleen gewoon Linda, daar erger ik me nu al aan. De andere vrouwen zijn geweldig (y)
|
erg leuk. Echt weer zo'n lekkere vrouwen serie.
|
Ik heb zo hard dubbel gelegen om dat einde, hoe verzien je zoiets stoms.
Maargoed misschien volgende week weer kijken kweenie. |
Citaat:
Het is allemaal nogal over-the-top, dat maakt het lachwekkend en leuk . |
Half gezien, maar t was wel redelijk en de zwembad actie was idd wel gaaf, alleen jammer want tis leuke acteur.
|
Ik heb het gezien met mn moeder, vond het wel leuk. Niet echt WOW ofzo, maar goed, je moet wat zo op de zondagavond. Anouk is leuk, trouwens.
|
Ik vond het erg leuk. Heerlijk over-the-top :D
Jammer van Victor Reinier; ik vond hem echt perfect passen in z'n rol, dus hij had wel langer mogen blijven. Maar de manier waarop ie dood ging was dan natuurlijk wel weer erg grappig (y) Dit ga ik zeker volgen. |
Citaat:
Haha erg jammer dat victor er alweer uit is maar z'n dood was wel :eek: . Vond Linda ook slecht acteren en het deed me ontzettend veel aan DH denken, maar dat was al bekend. Volgende keer toch maar weer kijken :o |
Citaat:
Hij ziet er goed uit ! |
Citaat:
|
was dat Victor Reinier? Heb ik scheel zitten kijken ofzo, dacht de hele tijd dat het Tijn Docter (?) was :o
|
Citaat:
|
Hey, zelfs ik vond het leuk :)
(jah...het stond toevallig op de goede zender op het juiste tijdstip :bloos: :evil: ) |
Jah..dit is leuk!
Echt zo'n zondagavond vrouwen programma.. Lkkr samen met me mammiej kijken! |
Nou de lol is er na aflevering 2 wel weer af bij mij...
Ben een enorme fan van Sex and the City en Desperate Housewifes, dus dit begint me een beetje teveel een look a like te worden, een aftreksel Die blonde trien (niet Linda) speelt leuk, maar is me gewoon teveel een kloon van Bree van Desperate Housewifes qua ALLES gewoon (n) Die met dat donkere haar, die lijkt me teveel op Samantha van Sex and the City (n) En linda tsjah, leuk...maar blijft gewoon Linda, Linda, Linda de Mol in mn ogen (n) En die dikkert, tsjah dat is ook maar een......di........doos :) Voor mij hoeft het niet meer zo nodig :o |
Linda de Mol is niet zo'n geweldige actrice maar ik vind dit programma wel erg vermakelijk. Ik ben het wel met de post boven mij eens dat het een en al aftreksel is van SATC en DH, maar het is gewoon simpel vermaak, niets meer en niets minder. Daarnaast parodieert het Gooi (denk ik) op een manier die ik wel leuk vind. Ik blijf dus wel kijken.
|
Ik vind Annet Malherbe echt goed, in Abel is ze ook leuk en natuurlijk in Debiteuren Crediteuren.
|
Ik heb pas de eerste aflevering gezien, maar die laatste scene was echt heel knap in elkaar gezet (y) Echt een zeer goede sfeer en dan ineens met dat zwembad. Ik zat rechtop in m'n stoel. Prachtig gedaan.
Susan Visser is heeeet :o :bloos: |
Zijn er nog mensen die het nog steeds kijken?
Ik wel, vind het een erg leuke serie (y) Er zit in elke aflevering wel iets dat je niet verwachtte. En het over-de-top idee spreekt me wel aan :) |
Ik kijk nog altijd en ik vind het nog altijd leuk :)
|
Dat ze dat bekakte van het Gooi zo op de hak nemen vind ik echt prachtig. Zeer vermakelijke serie en geeft gewoon telkens een goed gevoel na het kijken (en niet alleen door Susan Visser :p :D ).
|
wat een desperate housewives wannabe serie(n)
|
Ik zag pas n stukje. En toen had Linda de Mol een labrador puppie op schoot en die probeerde haar eten op te eten. Dat was heel lief maar daarna werd hij bijna overreden.
|
Ik vind Susan Visser echt angstaanjagend slecht acteren (N)
Nog slechter dan Linda de Mol, nooit gedacht dat dat mogelijk was. Verder wel een leuke serie :) |
Ik vind zowel Linda als Susan niet slecht acteren? :confused:
Ik kan me voorstellen dat je dat van Linda denkt, maar naar mijn idee hoort het compleet bij haar rol. En Susan vind ik alleen maar goed (y). Ik vind alleen die psychiater irritant. |
Citaat:
Susan Visser heeft echt een tekstbehandeling van helemaal, ze trekt haar mond steeds raar en ze heeft een vreselijke uitspraak. BLERGH, ik zit me altijd alleen maar dood te ergeren aan haar. (N) Tjitske Reidinga en Annette Malherbe... en Leopold Witte en... Daniël Boissevain en Peter Paul Müller daarentegen... (Y)(Y)(Y) |
zag ik in het voorstukje nou ook pierre bokma?
|
Citaat:
Pierre Bokma betekent (bijna) altijd veel goeds. |
Citaat:
maar dat stukje is nog niet geweest? dacht dat ik het al gemist had |
Ik vind alleen die dikkerd een realistisch personage, maar alsnog zwaar overdreven.
En die Linda, slechte actrice (n) ze is niet bepaald consequent in dat semi-Amsterdamse accent. Verder wel grappig om te zien omdat ik daar ergens in de buurt woon, maar gelukkig nieti n het Gooi zelf :o |
Citaat:
Maar ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als hij nog wat langer in de serie bleef, maar dat zal wel niet gebeuren. :( |
Citaat:
Linda moet inderdaad iets consequenter zijn met haar Amsterdamse uitspraak, maar voor de rest speelt ze gewoon haar rol, niets mis mee zou ik zo zeggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |