![]() |
belspel
er was vandaag (zondag 30 oktober ) zo'n belspel (d8 op rtl 4)
er stonden 2 glazen de 1e was helemaal gevuld en er stond 2 liter op de 2e was half vol en er ston nix op de 3e was als de 1e helemaal vol en er stond 20 deciliter op en dan kwam = 12 liter? De vraag luidde--> hoeveel liters tel je antw was 130 en de uitleg zou op tt pagina 345 komen te staan maar heb het niet gelezen iemand van jullie wel ??? |
http://www.rtl.nl/videotext/rtl4/pag...ideotext_all=y
Ging dus blijkbaar ook om het woord liter, en CI in deciliter wordt dan 101. |
Ik heb het ook gezien en snapte er ook niks van.
Maar waar ik vooral om verbaasd was, was dat mensen die niet weten wat het antwoord is toch gewoon bellen! Zoals die vrouw die uiteindelijk won: zij dacht dus dat het 13 was en wist dat niet zeker. Maar als je iets niet zeker weet, dan ga je toch geen duur nummer bellen? :| |
haha, die spellen zijn echt zulke afzetterij :o
Ze kunnen je vanalles wijsmaken over wat het goede antwoord is. |
Ik heb het niet gezien maar het verbaast me om eerlijk te zijn dat ze zo'n ingewikkelde opgave hebben gemaakt. Normaal zijn ze van de cattegorie het is groen en het kwaakt... Rara wat is dit?
|
Ik haat die belspelletjes! Het is een en al geldklopperij!
|
idd het is een en al onzin :) maar ik vond de opgave ram raar
|
Citaat:
maar goed, nu kon ze natuurlijk constant schreeuwen dat er nog niemand was die het goed had (wat ze normaal ook doen, maar normaal is het niet waar en nu misschien wel) en dat lokt ook weer mensen. |
"je bent helemaal alleen, iedereen is buiten. pak die kans! echt je moet wel gek zijn wil je met dit weer binnen zitten. hoeveel mensen zullen er kijken? kijk naar buiten wat een mooi weer je bent vast de enige. bel snel!"
|
Citaat:
Bazeldebazel van een half uur... en dan kom je uiteindelijk in de studio, dan win je € 300 (want de kans op € 5000 is natuurlijk 1 op 10000 of zo :p ) en niemand die je er achteraf over hoort. Tja, inderdaad onzin. :D |
jeminieetje man ik snap het in het begin al nie?:S:S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe dan ook: Ze tellen echt heel maf bijvoorbeeld het stukje: 12 Liter Dat is in hun berekening 16, namelijk: 12+1+2+liter(is ook 1)=16 Zo kom je wel op 130. |
Citaat:
|
Gare belspellen.
Vooral die op net 5 en sbs 6 Maak kans op 35.000 euro!!! en dan kom je binnen. Moet je een code kraken. je kunt kiezen van de getallen 1 t/m 9 (en 0?) en dat 4x dus 9x9x9x9 is... iets van 10.000 mogelijkheden! Dat haal je toch nooit man. En dan krijgt de winnaar uiteindelijk 100 of 200! euro! |
omg 2 mensen die dit "toevallig" hebben gezien :eek: :eek:
|
Citaat:
|
Hahaha
een klasgenoot van mij had het ook gezien (ze zat te zappen :P) en had mij verteld hoe wazig ze het vond :D. Ik heb het aan haar doorgestuurd, bedankt (y). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Af en toe op rtl5 hebben ze van die moeilijke puzzels, maar als je het systeem weet dan is het simpel, ook zoals toen met die landen. En het betere van deze spellen is dat als je belt je het antwoord intoetst en als je het goed hebt zit je meteen in die finalepoul, dus je heb wel meer kans.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |