![]() |
Modern Life Is War @ Goudvishal / 05-02-'06
Ontzettende harde show! Uiteraard aanwezig :D
|
preeesent!
|
Niks voor mij. Misschien moet ik het meer luisteren maar tot nu toe kan ik er echt helemaal niks mee. Tips?
|
man kwam the hope conspiracy maar gewoon af.
|
Citaat:
|
Citaat:
Saturday 10 DEC NORWICH FERRYBOAT Monday 12 DEC LEEDS FENTON Tuesday 13 DEC MANCHESTER PHOENIX Weds 14 DEC LONDON UNDERWORLD mischien is er een kansje dat ze naar nederland komen? |
het eerste wat ik hoorde op msn toen ik net online kwam, leuk leuk :)
|
Citaat:
dan ben ik zeker weten aanwezig toch wel een van de vettere hcbands met een eigen sound |
Citaat:
|
Hmm, denk dat ik wel present ben. Alhoewel ze ook al naar het Reflections fest komen natuurlijk. Erg harde band (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh of Omission wel kijken op die show.
|
(y)
|
ulk terror
maar ik ga wel |
oh ik praat onzin ik ben in de war met de show in hengelo
|
Modern life isn't hardcore !! :P
My love my was is een geniaale plaat en de eerste keer in de gvh was een show waar ik kippevel van kreeg. 2e plaat vind ik iets te langzaam met uitzonderingen daargelaten (DEAD Ramones bv) Ik ga zeker weer kijken, het is gewoon een goeie live band. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Bij de eerste show in de GVH ben ik na een nummer naar buiten gegaan, die pretentiecore is niet aan mij besteed. Aardige gasten verder hoor, daarna nog met een hoop mensen Arnhem in geweest en hoewel ik zo'n beetje als enige nuchter was werd IK bijna een of andere tent uitgegooid.
|
ik kende de band toen nog net, maar als zou ik het niet zou diggen was ik gebleven voor de sfeer die er hing.Op de eerste terror show in de gvh na heb ik volgens mij nog nooit zo'n chaos, zoveel dives etc gezien.
Hoop aankomende keer weer welke tent was dat ? |
wat is er dan zo pretentieus aan MLIW?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, idd...die eerste keer was ook erg hard.
zo zijn er nog wel veel meer shows die hoog in de boeken staan geschreven. |
Kakkerlakken Friso, KAKKERLAKKEN!
|
Present zeker en vast.
|
wat ik er van gezien heb op Groezrock (geloof ik?) deel ik de mening van ome Enema.
|
Als die gasten naar amsterdam of haarlem komen ben ik wel aanwezig (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog nooit een gezien hier. En dank JASPER DANK! |
ik snap die hele modern life is war hype nog steeds niet.
en dat irriteert me.. |
Muziekvlinder weet what's up w.b.t. grammatica <3
|
Citaat:
|
Dat moet je niet zeggen! Ik was bijna verliefd! Maar je verpest het weer een beetje, jammer hoor, gemiste kans.
|
We present to you...
THE VEGAN |
Hallo!
|
Geweldige up maar toch,
http://www.goudvishal.nl/g_imagesbands/2006-02-05.jpg Zondag 5 februari Modern Life Is War (usa) & Omission Smash the Statues, High Treason, Sirens Stijl hardcore Zaal open 16:00 Entree € 10,00 Van de Aardschok tot de Nieuwe Revu, allen waren ze razend enthousiast over Witness, de vorig jaar verschenen tweede cd van Modern Life Is War. De Amerikanen komen uit de hardcore-hoek, maar gaan muzikaal iets verder dan de gemiddelde hardcore-band. Voornamelijk mid-tempo, maar met ontzettend gepassioneerde teksten, recht uit het hart. Wie de band al eerder zag (in zalen of op grote festivals), weet wat voor reacties de band weet te ontlokken bij het publiek. Eens in de zoveel jaar staat er een band op, waarbij gepassioneerde, harde muziek in combinatie met oprechte teksten een groot publiek aanspreekt. Modern Life Is War is zo’n band. Omission, vernoemd naar een Quicksand-nummer, is een jonge Nederlandse band die hardcore combineert met rock-invloeden en enigszins vergelijkbaar is met een band als The Suicide File. Sirens combineert typische Dischord-vocalen met rockende hardcore die gelijkenis vertoont met niet alleen die Dischord-bands, maar ook met groepen als Inside Out en Uniform Choice. High Treason bracht onlangs de eerste demo getiteld Brass Tacks uit. Met ervaring in bands als Of No Avail en Killtraitors brengen de heren een stampende sound die het midden houdt tussen Turning Point en Carry On. Smash The Statues tenslotte maakt een combinatie van beukende punk, botte hardcore en zelfs een vleugje emo. Line up 16:50 - 17:15 High Treason 17:30 - 17:55 Sirens 18:10 - 18:40 Smash The Statues 19:00 - 19:40 Omission 20:00 - 20:40 Modern Life Is War www.modernlifeiswar.net www.thisisomission.net www.hightreason.nl |
'een vleugje emo'
'doe mij maar wat emo bij de koffie'. |
enema fuckface
|
Ook hier hard aanwezig! Eerder al hard gegaan in Hengelo, Amsterdam, Arnhem en Groezrock! Nu gewoon weer!
|
Citaat:
Aanwezig, en ik kan me bijstaan dat ik 655321 meesleepte maar dat ga ik nog kortsluiten. |
Citaat:
|
Ik heb dr zin in (Y)
|
Als je slepende hardcore wil horen zet je gewoon envy op verdomme ;).
|
Citaat:
|
Is er nog iemand die vanuit omgeving leeuwarden naar arnhem vertrekt zondag en die reisgezelschap wil? :)
|
yummie
|
OEH, een GI JOE avatar, hoe gaaf !
|
Ik ben er (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |