![]() |
Wat vind jij nou echt niet kunnen?
Geef heir jou mening
Persoonlijk vind ik dat die hippe schoenen met fluffige flufspul en die fluffige bollen echt verdoemd moeten worden naar de hel. |
spelfouten.
|
shit is fucked
|
fuck is fucked! :mad:
|
Broek in je laarzen.
Bah. |
Citaat:
|
De Veerkampjes.
En Jensen. Of als toppunt, de Veerkampjes op bezoek bij Jensen. :( |
Het broek in laarzen verschijnsel. Nog steeds.
|
ik vind mensen die zeuren om kleine spelfouten altijd een beetje naar.
bij gebrek aan inspiratie vind ik r kelly niet kunnen (y) |
die schoenen met die pluizige ballen eraan. ik krijg elke keer de neiging om die ballen eraf te knippen :D
|
dikke mensen
en mensen die om een slotje zeuren |
bontkragen en bont aan schoenen enzo :s
|
die stomme broeken in laarzne
en die stomme schoenen jongens in voetbal shirtjes zeurende bejaarden :mad: shirts met ontiegelijk foute teksten er op (koekje erbij? en die shit) enne nog veel meer :( |
ohja ik vind spijkerpakjes viess
spijkerbroek, spijkerjasje en dan verschillende kleuren :(:( |
overdreven gebleekte plekken op broeken. :(
|
ehhh cowboylaarzen:S die zijn voor cowboys en niet voor randstadmeisjes
omg yeah ik krijg nu het hele forum op mijn dak. en ik vind leggings ook niet kunnen. en die enge dikke pot die bij mij op school rondloopt en loenst en een kaalsgeschoren hooft heeft en een shirt van de lokale tuinder draagt en lelijke werkschoenen, die vindt ik al helemaal niet kunnen. |
mensen die een maandban vragen, kom op ga dan gewoon een maand niet naar het forum :confused:
traptreden die net te hoog/laag/kort/lang zijn autorijdende bejaarden |
Citaat:
|
Citaat:
Sowieso, alle mensen in een SUV in Nederland. |
Ondankbare irritante schijtbejaarden :mad:
van die reuze bontschoenen (net als van die tijgerpoten-pantoffels) zeurpieten en ik weet nu niet meer te bedenken |
Te korte broeken. Bont. Spijkerjasjes. Broek in laarzen. Als je donker haar hebt je haar witblond blonderen. Taillebroeken/taillerokken. En sportschoenen onder een rokje.
|
verkopers in klerenwinkels...
NEE, je KUNT me NIET helpen! laat me nou godverdomme eens met rust! :mad: :mad: :mad: en de treden van de loopbrug in Maastricht :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die stomme laarsen met balletjes en bont.
De cowboy laarzen (n) Jongens die echt roze dragen :nono: Die rare kleuren combinaties bv fel groen met een vage knal lila. Mensen die van die dikke benen hebben en dan een korte rokje eronder en dan van die lange laarzen :s doe er gewoon een lange broek hoef al die flubber stuff niet te zien. Hele lange overdreven laarzen tot boven je knieën. Mensen die steeds tegen me zeggen: koop dat niet, het is te duur en so go on. :nono: :nono: |
Ik vind alles wel kunnen :)
|
Broek in laarzen
Schoenen met van dat bont en ballen eraan:s Schreeuwende en rondhuppelende mensjes in de bus:mad: Omhoogstaande kragen Van die diamanten oorbellen bij jongens |
Auto's.
|
Citaat:
|
boeren, mensen die denken dat ze intelligent zijn terwijl dat niet is, pindakaas.
|
Ik ga het me hier gemakkelijk maken:
Foute mensen :) |
De opblaastieten van Jessica in the dukes of Hazard die bij elkaar geknepen worden door een lelijk leren top :(
zonnebrillen in je haar in de laagste dag van oktober het bolle kleine meisje met een boerenvlecht en een pony waardoor haar hoofd nog boller lijkt uit mijn klas |
aangezien het lijkt ofdat er alleen nog maar lelijke laarzen bestaan vind ik laarzen in het algemeen niet kunnen, en in je broek al helemaal niet...
|
Citaat:
|
gelukkige 'tevreden' mensen
maar dat zal wel jaloezie zijn uhuuihiuahahahhihh :) |
Citaat:
|
teenslippers aan in eindoktober
|
Barbies en van die ollisjaaltjes
|
kleine meisjes met teksten als "my boyfriend is out of town"
en gerimpelde oude vrouwen met hoogblond haar en zonnebankbruin gezicht. (type panterprint) |
Jongens die zeggen 'I wanna know if there's someone on the floor, who can fuck me like a whore' die nog nooit met iemand hebben gezoend. En ik vind het niet kunnen dat mensen domme spelfouten maken, stijlfouten zijn des te erger trouwens. Ook heb ik een hekel aan schreeuwende en giechelende jongens tijdens mijn filosofie les :/
|
de docu die nu op discovery is :(
|
Mensen die zichzelf 'chick' noemen :(
|
Idioten die het nodig vinden achter mijn huis rotjes, strijkers e.d. te gaan afsteken.
|
En daar ook mee aangesproken willen worden :'((((((((((((((((999
|
Citaat:
die zijn echt ontzettend kut.(n) |
Citaat:
|
Citaat:
'fapfap' :nono: |
:o
|
Een jongen met bling-bling oorbellen en daarbij een kanarie-geel t-shirt met daarop "I fuck on first dates." Die zag ik dit weekend :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |