![]() |
Het grote verhalen toppic!!
Hallo, dit deden wij vroeger ook altijd.
Ik schrijf zo vijf regels op van een verhaal. De volgende mag er weer vijf regels achter schrijven en ga zo maar door. Het loopt altijd op de gekste dingen uit echt lachen! Ik hoop dat jullie mee doen! :) (vijf regels in dit scherm). Op het andere scherm is het weer anders) ---------------------- Ik moet mezelf nog vinden. Ik ben zo bang. Wie kan mij nou begrijpen? Ik heb een nieuwe vriend. Het probleem is dat ik niet zeker weet of ik hem wel kan vertrouwen. Mijn vorige vriend heeft mij misbruikt. Ik ben het vertrouwen in de mens gewoon kwijt. Ik hoop dat ik het terug kan vinden, en overnieuw kan begi- |
Citaat:
|
nu beland ben, er is echt iets mis met me. Als ik al niet op mijn intuitie kan vertrouwen, waarop dan wel? "Luister naar je lichaam" zeiden ze, nou bedankt! Het is niet zo dat al de tijd met mijn ex vervelend was, er waren natuurlijk leuke momenten en het voelde fijn, ook de aandacht. Ik twijfel nu nog steeds of het
|
wel goed is zo. Zo alleen, soms zelfs eenzaam. Misschien heb ik gewoon iemand nodig, iemand om van te houden. Die jongen uit de supermakt, van gisteren misschien? Of toch maar
|
Ik hou hier niet van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeven jullie hier alledrie niet te posten.
Dit is een thread voor vervolgverhalen, geen discussie over het nut of het plezier daarvan. Daarvoor kun je een andere thread openen. LUH-3417 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55. |