Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verhalen & Gedichten (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Het grote verhalen toppic!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1294348)

sparkling angel 31-10-2005 08:13

Het grote verhalen toppic!!

Hallo, dit deden wij vroeger ook altijd.
Ik schrijf zo vijf regels op van een verhaal. De volgende mag er weer vijf regels achter schrijven en ga zo maar door. Het loopt altijd op de gekste dingen uit echt lachen! Ik hoop dat jullie mee doen! :) (vijf regels in dit scherm). Op het andere scherm is het weer anders)

----------------------

Ik moet mezelf nog vinden. Ik ben zo bang. Wie kan mij nou begrijpen? Ik heb een nieuwe vriend. Het probleem is dat ik niet zeker weet of ik hem wel kan vertrouwen. Mijn vorige vriend heeft mij misbruikt. Ik ben het vertrouwen in de mens gewoon kwijt. Ik hoop dat ik het terug kan vinden, en overnieuw kan begi-

the Delicious 31-10-2005 08:24

Citaat:

sparkling angel schreef op 31-10-2005 @ 09:13 :
Ik moet mezelf nog vinden. Ik ben zo bang. Wie kan mij nou begrijpen? Ik heb een nieuwe vriend. Het probleem is dat ik niet zeker weet of ik hem wel kan vertrouwen. Mijn vorige vriend heeft mij misbruikt. Ik ben het vertrouwen in de mens gewoon kwijt. Ik hoop dat ik het terug kan vinden, en overnieuw kan begi-
nen. De mens is een onstabiel iets, dat je soms kunt beinvloeden, soms niet. Het grootste probleem is dat je nooit weet waar je precies aan toe bent. Vertrouwen is een raar begrip, dat eigenlijk niet in deze wereld thuis hoort. Wie weet of ik mezelf wel kan vertrouwen? Intuïtie leidde me naar waar ik ben,

flyaway 31-10-2005 15:59

nu beland ben, er is echt iets mis met me. Als ik al niet op mijn intuitie kan vertrouwen, waarop dan wel? "Luister naar je lichaam" zeiden ze, nou bedankt! Het is niet zo dat al de tijd met mijn ex vervelend was, er waren natuurlijk leuke momenten en het voelde fijn, ook de aandacht. Ik twijfel nu nog steeds of het

Elisabeth. 04-11-2005 09:06

wel goed is zo. Zo alleen, soms zelfs eenzaam. Misschien heb ik gewoon iemand nodig, iemand om van te houden. Die jongen uit de supermakt, van gisteren misschien? Of toch maar

Mijns. 04-11-2005 10:53

Ik hou hier niet van.

Roosje 04-11-2005 13:39

Citaat:

Mijns. schreef op 04-11-2005 @ 11:53 :
Ik hou hier niet van.
Wat je zegt.

Changshan 04-11-2005 15:31

Citaat:

Mijns. schreef op 04-11-2005 @ 11:53 :
Ik hou hier niet van.
Dus?

LUH-3417 04-11-2005 15:49

Hoeven jullie hier alledrie niet te posten.

Dit is een thread voor vervolgverhalen, geen discussie over het nut of het plezier daarvan. Daarvoor kun je een andere thread openen.

LUH-3417

Euryalo 07-11-2005 18:16

Citaat:

SKAdillac schreef op 04-11-2005 @ 10:06 :
wel goed is zo. Zo alleen, soms zelfs eenzaam. Misschien heb ik gewoon iemand nodig, iemand om van te houden. Die jongen uit de supermakt, van gisteren misschien? Of toch maar
een vaste vriend met zekerheid, maar zonder liefde? Het is vooral een soort van morele plicht aan mezelf om iets vast te hebben. Ik weet dat ik hem ga misbruiken, ga binden en dan weggooien zodat alles in de wereld hem aan mij doet denken. En het fijnste is dat ik er van genieten kan. Het doet mijn hart grijnzen alsof...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.