![]() |
is er iets te doen aan floods?
.
|
Rofl? Vaker voor dan anderen? Dit is het eerst dat ik flood. Ik zit op 60.000+ posts en ik heb nooit eerder geflood, komt door het slome internet hier : /
|
Er is toch floodcontrol. Wat wil je er nog meer aan gaan doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kon dat nog dan?
|
Flooden is al lang verboden, dus je kan er om gewaarschuwd of gebanned worden. Daarbij is er nog de flootcontrol. Deze laatste werkt niet altijd optimaal door een een of andere vertraging, waardoor het kan voorkomen dat je ineens veel dezelfde reply's post. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar er is geloof ik niks aan te doen.
Het kan dus per ongeluk gebeuren (dat zie je meestal) maar een aantal mensen kennen de truuk en doen het meer expres. Dan kan er tegen worden opgetreden. |
Oh ja, ik zie mezelf nu als een 1337z0r hack0r (Y)
Ik ben scholieren.com weer eens te slim af. |
Alles voor mijn ppd! :cool:
|
Ik floodde laatst per ongeluk op DK; ik probeerde het zelfs nog netjes weg te werken maar kreeg toch een waarschuwing wat zijn dit voor praktijken. :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie snappen de romantiek van het flooden niet. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fl00den is de shit. Dat de TS nou zo'n fucking n00b is dat hij niet eens weet hoe het moet is écht geen topic waard.
Voor de rest is ****** een leuk knulletje hoor. |
Citaat:
dat is bijvoorbeeld puur ongeduld en haperend forum :bloos: :bloos: als ik wilde had ik daar over de 100 berichten kunnen hebben. :o |
Het is wel flood-dag vandaag hé...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap niet waarom dit topic nog open is.
|
Mensen die als een malloot op de send knop raggen als het forum/je internet weer eens hangt, kun je niets aan doen. En onderscheid maken tussen expres en per ongeluk is zo goed als onmogelijk. Wat wil je er dus tegen doen? Niets.
Of je wil dat de FB's hier nóg dictatorischer worden. 'Flooden? Ban! Al is het maar per ongeluk!' ... (of je ramt gewoon niet op die knop). |
Dat hele 'veel posts hebben is cool' fenomeen vind ik echt zo droevig... Dat mensen echt zó kunnen leven :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |