![]() |
26-11 PRSPCTXL4 GRIDLOK/BREAK/EVOL INTENT/BKEY/EXILE/EYE-D&HIDDEN/and more..
http://www.prspct.nl/content/xl4_web.jpg
Zaterdag 26 november is het weer zover. PRSPCT presenteert vol trots de vierde XL editie. PRSPCTXL 4. Voor dit tweejaarlijkse evenement worden weer de beste artiesten van de planeet overgevlogen. De drie zalen van Nighttown zullen worden omgetoverd tot ware epicentra met ieder een eigen karakter. ROOM 1: DRUM ‘N BASS GRIDLOK (USA) violence / project 51 BREAK (UK) dnaudio / metalheadz / commercial suicide EVOL INTENT (USA) renegade hardware / outbreak B-KEY (UK) freak / obscene EYE-D + HIDDEN (NL) outbreak / ruffteck CB + MINDSCONNECT (NL) prspct DELANO (USA) heat hosted by: MIKE REDMAN (NL) ROOM 2: DNB / BREAKCORE / JUNGLE / HARDCORE EXILE live (UK) planet mu BRYAN FURY live (UK) pacemaker / white donkey EYE-D + HIDDEN vs OUTSIDE AGENCY (NL) genosha / killing sheep THRASHER + RANDOMIZE (NL) prspct CAPS LOCK live (NL) ketacore ATIQ (NL) jungle soundclash ROOM 3: ELEKTRO / BREAKS MANONSTER (NL) RICHELLE SOIGNI (NL) TURBO G (NL) PRSPCTXL 4 “voor je kijken doordansen!" Zaterdag 26 November 2005 22:00 – 06:00 14 Euro Ex vvk. Nighttown Rotterdam West Kruiskade 26-28 3014 AS Rotterdam www.nightown.nl Kaarten zijn te koop via: Ticktetservice: www.ticketservice.nl / 0900-300-1250 ( 99 cpm ) Velvet Music Rotterdam Triple Vision Rotterdam KillaCuts Amsterdam Rare Records Eindhoven De Waterput Middelburg Twist&Shout Utrecht Confused Den Haag Bam Bam Antwerpen Meer info @ info@prspct.nl / www.prspct.nl PRSPCT 001 (DJ HIDDEN - The Resonators / LIMEWAX - pain) on promo NOW / full release end October distributed by ST-Holdings & Triple Vision |
cool(y)
wil op zich wel gaan |
V_a_d_s_i_g
|
relaxed, effe mezelf binnen lullen bij wilko (Y)
|
denk dat ik hier wel bij ga zijn (y)
|
Jaa, klinkt vet (y)
|
i'll be there.
|
trouwens wel een beetje reclame he meneer prspct met 1 post
|
Omfg :|
break :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
:) |
een beetje teveel van het goeie ;)
|
EYE-D + HIDDEN vs OUTSIDE AGENCY (NL)
kloon je ze voor de moeite of wat? |
Citaat:
randomize is ook de vriend van een vriendin van me dus ik hoor dr wel meer van :P |
Een zaterdag. (y) Wellicht ook aanwezig.
|
Citaat:
Dan neem ik mijn panfluit en knapzak mee. |
Citaat:
Neem ik m'n picknickmand mee, met bijpassend kleed. |
geheel in stijl:
K DNK NT DT K HR HN ZL GN MDT HT M NT NSPRKT |
Citaat:
|
Citaat:
Laten we wel oppassen voor de grote boze wolf. |
Citaat:
|
Check www.prspct.nl doe mee aan de prijsvraag en win vrijkaartjes voor de PRSPCT XL4 editie!
|
erg vette namen en eye-d and hidden waren erg lekker in de pull,
ik twijfel nog, maar dat wordt dan vaak een ja |
XL4 timetables NOW available here! http://www.prspct.nl/content/timetable_xl4.pdf
|
hard aanwezig (y)
|
Citaat:
|
freek als mark toch gaat kan ik wel bij hem mee in de auto?
ik leg natuurlijk benzine geld bij |
Op zich wel de moeite waard, ligt aan het vervoer.
|
oh ja ik kom ook als het gratis is en vervoer.
|
Citaat:
|
aaaaaaight
hoor ik het op tijd dan?:p want het is zaterdag toch? |
er gaan allemaal mensen waar ik niet op zit te wachten (n)
|
we zijn dan ook geen bus
|
:( ik moest 4 seconden nadenken voor ik m snapte :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07. |