Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Les Mills (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1294587)

Gumby 31-10-2005 14:52

Les Mills

Hoi,

Zijn er hier nog mensen die aan de lessen van "les mills" doen? En zoja, welke lessen volg je en waarom?

Ikzelf ben verslaafd aan RPM en body attack :). Het zijn erg intensieve lessen, maar toch hartstikke leuk. En goed voor de vetverbranding ;)

Groetjes,

*Gumby*

Nebel 31-10-2005 15:51

Ik doe ook RPM en Spinning. Heb ook een keer Body Pump gedaan maar dat vond ik niets. Body attack vond ik wel oke, ik wil body Jam ook nog een keer proberen. Een vriendin van mij doet elke week BBB en dat is echt heel goed aan haar te zien (y)

Gumby 31-10-2005 16:13

Hey,

Wat is BBB, is dat ook onderdeel van de "les mills" lessen? Wij hebben wel BMP( buik moet plat ).

Body pump is echt killing, dat heb ik 1 keer gedaan. Echt nooit meer :mad: .

Bodyjam is ook leuk, maar niet zo intensief als body attack en rpm. Heb je ooit body combat gedaan? Dat lijkt me ook wel leuk.

Groetjes,

*Gumby*

Meisje Vlek 31-10-2005 17:11

Body Combat!!!!
Dat is echt super leuk, wel zwaar, maar echt super (y)

Abs Attack is ook goed, niet zo leuk.. maar ja, hè het moet maar :)

Wat is BBB?

YPrue 31-10-2005 17:29

Ik doe zelf mee aan de BodyPump lessen van LesMills, en ik vind het erg leuk. Ik fitness sowieso al, dus dan zijn deze lessen een leuke aanvulling op de 'gewone' oefeningen die ik normaal al doe.

SB_girl 31-10-2005 17:47

BBB staat volgens mij voor; buik, billen benen.
Ik doe zelf Body Combat en sinds kort Body Defence.

Erbenda 01-11-2005 07:45

Ik doe aan Bodypump en Spinning van Les Mills.
Ik heb ook wel eens Bodyjam en Bodybalance geprobeerd, maar dat vond ik niet zo. :)

BBB staat inderdaad voor buik, billen, benen.

Gumby 01-11-2005 10:25

Heb gister weer een bodyattack les gedaan, ben KAPOT.
Maar wel met een lekker voldaan gevoel. Ze hebben ook hele leuke nummers nu, maakt het natuurlijk wat leuker om vol te houden.

Heeft iemand ooit bodystep gedaan? Heb het 1 keer gedaan, en los van de moeilijke stapjes, werd ik er heel duizelig van :confused: . Iemand dezelfde ervanringen?

*Gumby*

Flowerless 01-11-2005 13:41

Hey, ik volgde ook les mills, heb body attack en spinning gedaan. Allebei best intensief maar ik vond body attack toch het leukste. Aan het eind heb je dan echt het gevoel dat je iets hebt gedaan voor verbetering van je lichaam :o

Blondt 01-11-2005 13:51

Citaat:

Sassiefje schreef op 31-10-2005 @ 16:51 :
Ik doe ook RPM en Spinning.

Is dat niet het zelfde? Ik doe het ook. Ik vind het leuk en doe het om beetje fit te blijven. Ik ga trouwens 1 keer per week. Ik heb ook lessen body pump, body balance, BBB en Body Jam geprobeerd, maar die vond ik niet zo leuk.

Nebel 01-11-2005 14:55

Citaat:

Blondt schreef op 01-11-2005 @ 14:51 :
Is dat niet het zelfde? Ik doe het ook. Ik vind het leuk en doe het om beetje fit te blijven. Ik ga trouwens 1 keer per week. Ik heb ook lessen body pump, body balance, BBB en Body Jam geprobeerd, maar die vond ik niet zo leuk.
Nee dat is niet hetzelfde, ik vind RPM ook iets zwaarder dan spinning. Bij het een ligt de nadruk op de weerstand, bij de andere op de snelheid.

Gumby 02-11-2005 16:19

Hi,

Ga straks weer lekker sporten. Eerst RPM en daarna body attack erachter. Hoop dat ik het een beetje overleef :D .

Gaat iemand anders nog sporten, zoja wat ga je doen?

Groetjes,

*Gumby*

Sneeuwvlokje_temp 02-11-2005 17:33

Ik heb ong. 1,5 jaar Body Pump en Body Combat gedaan. Daarna had ik het wel een beetje gezien. Body Balance heb ik ook een tijdje gedaan maar dat deed ik vooral omdat mijn moeder 't deed en het leuk vond als ik mee deed.

Af en toe doe ik nog wel een lesje Body Pump mee, naast mijn gewone krachttraining. Over het algemeen train ik liever zwaar met weinig/minder herhalingen maar soms is het ook lekker om je spieren helemaal op te pompen.

Nebel 03-11-2005 10:34

Citaat:

Gumby schreef op 02-11-2005 @ 17:19 :
Hi,

Ga straks weer lekker sporten. Eerst RPM en daarna body attack erachter. Hoop dat ik het een beetje overleef :D .

Gaat iemand anders nog sporten, zoja wat ga je doen?

Groetjes,

*Gumby*

heb gisteren ook geRPM'ed :p en verder gewoon krachttraining

Evian 04-11-2005 15:00

Ik doe aan:

RPM
BodyPump
BodyBalance
Bodystep

Heerlijk! :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49.