![]() |
[Videokaart] Raar beeld + nieuwe videokaart
Hoi,
Sinds vanmorgen doet mijn computer raar. Het scherm vertoont rare vlekken en strepen. Ook lijkt het alsof hij op bepaalde momenten een andere resolutie probeert te nemen. http://www.igorrrai.com/~off/images/vlekken.JPG Dit is een screenshot waarop je een heel klein beetje ziet. Soms is het hele scherm wazig. Ik heb al een ander scherm geprobeerd. Dit scherm vertoont dezelfde vlekken, dus zal het denk ik niet aan m'n beeldscherm zal liggen. Ik denk zelf dat het dus aan de videokaart ligt. Is er misschien een programma waarmee ik kan testen of dit klopt? De drivers en DirectX 9.0c zijn geinstalleerd. Ik wil sowieso een nieuwe videokaart maar ik wil ook graag weten of deze kapot is. Koning zei dat de 6600(gt) wat voor mij was. Ik game soms. (Lockon, kan ik nu net draaien :p, Age of Empires e.d.) Op lanparty's merk ik wel dat ik niet al te veel games meer kan spelen met deze videokaart. Mijn budget is maximaal 200 euro. Oja, het gaat hier om een Geforce 4 MX 440. Bedankt. :) |
Ff ter controle: Heb je dit probleem ook met andere programma's (of browsers?)
In iedergeval ligt het dus niet aan je beeldscherm (anders kon je er geen screenshot van maken). |
Ik heb dit probleem de hele tijd, maakt niet uit bij welk programma.
Wat ik nu ook merk is dat het laden van bijv. Media Center ook heel lang duurt. |
Ding is kapot denk ik. Bij 3dmark01 kreeg ik ook al die strepen en liep het van geen kant. Iemand wees me erop om deze videokaart te kopen: ASUS 6800TD 128DDR.
Wat vinden jullie van deze? Kan ik met deze ook spellen zoals BF2, HalfLife2, farcry enzo draaien? |
|
Maakt dat verschil in geheugen veel uit?
|
Ja, en ga voor GDDR3 :)
|
Maar die kost in de 300 euro?
|
Nieuw jah, 2e hands niet:
Vraagprijs € 210,00 beetje afdwingen en zeggen dat je hem voor 200 euro wilt hebben inclusief verzending. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |