![]() |
Hoeveel klokken op je kamer staan nog op zomertijd?
Bij mij nog 3 (y)
|
Geen
|
Nul
Eentje had ik nooit op zomertijd gezet, dus die loopt sinds dit weekend weer goed :D(y) |
Tv en euhm mijn tel en shit 1 van mn horloges :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn horloge loopt goed, de rest nog niet :o
|
Geen.
|
2 horloges en 1 klok
|
Citaat:
|
Geen Oja me mobiel
|
Nulheid
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nu geen meer :)
|
Eén denk ik, van de video.
|
Ik weet niet eens hoeveel klokken ik heb. :confused:
Ik heb mijn telefoon en mijn horloge goed gezet. De rest kijk ik toch niet op, weet ik dus ook niets vanaf. |
Geen enkele.
|
Ik heb alleen een wekker in me kamer en die staat goed
|
Het batterijtje van mijn horloge heeft het precies in de nacht van zaterdag op zondag opgegeven. Mijn wekkerradio staat al op de wintertijd en verder heb ik geen klokken.
|
2 geloof ik, als ik ze terugvind :P
|
Citaat:
|
Nog 5. :)
|
geen
|
geen...
beneden nog wel de video, de verwarming en hangklok... |
Citaat:
|
Geen. Ik heb trouwens geen klok.
|
0 :)
Zet ze altijd meteen de dag erna al om naar de goede tijd. |
Citaat:
|
Nog 2.
|
Citaat:
|
Alle verstopte klokken (of die lopen inmiddels weer goed omdat ik ze een half jaar geleden ook niet heb verzet. :o )
|
Alles staat op wintertijd. :)
|
Ik heb geen klokken op mijn kamer, maar die van mijn tv zal vast fout staan, behalve als hij zichzelf goedzet. Ohja en die van mijn radio staat ook niet goed maar die staat op ---- want die heb ik helemaal niet ingesteld.
|
Horloge en video
|
Eén.
|
Ik heb geeneens klokken
|
Geen. Afgelopen nacht nog net op tijd mijn wekker verzet, anders had ik me vanmorgen verslapen.
|
Ze-ro
|
Citaat:
|
None
|
de video alleen nog:0
|
Alles loopt goed, voornamelijk omdat veel dingen zichzelf goed zetten (videorecorder, pc), ik heb alleen mijn horloge goed gezet :)
|
geen.
|
Eén, maar ik was dit weekend niet thuis en gisteravond vond ik 't te laat om 'm nog terug te zetten :o
|
Mijn sterio, maar die staat eigenlijk niet op een tijd. Stroomsoring geweest en die staat waarscheinlijk op 0.00 te knipperen.
|
een paar achter de kast gevallen horloges
|
Geen, vind ik irritant!
|
1
|
alleen mijn wekker
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |