![]() |
Tanden Witten?
Ik zou graag m'n tanden professioneel laten witten... Heeft iemand misschien een idee wat dit kost?
Dank |
Hey,
Bij "wit" is het geloof ik rond de €600. Best prijzig vind ik :rolleyes: Groetjes, *Gumby* |
Ik heb het laten doen met de Home Bleach! Dan krijg je een gebit op maat en moet je er twee weken lang elke avond vloeistof in spuiten en aandoen!
380 EUR. Mijn tanden zijn van A 3,5 naar B1 gegaan...het witst :) Als je tanden terug geler beginnen te worden kan je gewoon spuitjes gaan bijhalen en bv 2 dagen terug gebruiken :) |
dacht 50 euro bij de tandarts
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het echt reclame tandpasta wit? En waarom heb je dat eigenlijk laten doen, kan het geen kwaad voor je tanden? -niet dat ik er in geintereseerd ben, maar wel benieuwd- |
As far as I know gaat je gebit helemaal naar de kloten, en heb je er op korte termijn misschien geen last van, maar je zal er toch tot je dood mee moeten doen....Tenzij je al vervroegd met een kunstgebitje wilt ronddartellen.
|
Bestaan er eigenlijk geen producten die je gewoon in de supermarkt of bij de apotheek kan halen ? Ik zou mijn tanden ook wel iets witter willen, maar er geen 100den euro's voor betalen
|
ga donderdag me tanden laten witten.
en kost zo 800 euro |
Citaat:
Je glazuur van je tanden gaat naar beneden en dus worden je tanden minder sterk en gevoeliger! Maar dat zijn pas problemen voor over 30 jaar ofzo! Dan ga ik toch kronen laten zetten...Die blijven namelijk heel hun levensloop wit...maar dat zie je ook aan de prijs (2500 EUR per 2 tanden :o ). Ik heb ook bij de tandarts twee weken geleden ook een nieuwe tand laten zetten, want er stond een tand wat naar achter en nu staan ze vanonder allemaal mooi gelijk! 12 November heb ik dan weer een afspraak voor een spleetje te laten vullen en bovense tanden gelijk te maken aan de onderkant. Maar dat zijn allemaal handelingen die je terug krijgt van de ziekenkas. |
Toe maar :|
|
Citaat:
Naar mijn mening.... |
tanden laten bleken?? :eek: kost dat zo duur? :eek: ik dacht echt vel goedkoper! en ik neem dan aan dat het ook niet vergoed wordt??
|
Je kan dacht ik ook gewoon van die strips kopen in de apotheek (dacht van aquafresh ofzo), dat kan je altijd nog proberen voor je overweegt om zoiets prijzigs te laten doen.
|
Citaat:
Ik kon het niet laten :o |
Citaat:
nuja :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt voor de antwoorden mensen
Wel heel prijzig |
colgate withening (y) :p
|
Eeen vriendin van mij met wie ik vandaag effe aan het shoppen was, kocht tandpasta voor rokers.......die zijn volgens haar nog sterker en beter dan die losse merken met whitening erin...Het zou koffieresten en rookresten etc goed wegschroeien volgens haar en gebruikt het altijd, en als je het gebruikt als je uberhaupt niet rookt is het nog beter....van de trekpleister geloof ik, of kruitvat....weet ik het
Nahjah |
Hoe komen jullie eigenlijk aan van die gele tanden dan? Als je gewoon 2/3x per dag tandenpoets blijven ze gewoon redelijk wit (is ook wel zo fris..).
|
Citaat:
gele tanden zijn gevolg van: roken, rode wijn, tomaten (ketchup, spaghetti,....), rode bieten,... Maar de grootste boosdoener is: Veroudering van de tanden! En daar helpt poetsen niet :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je tandkleur is inderdaad gewoon lichaamseigen, je kunt er niet zoveel aan doen behalve echt extern ingrijpen (lakken/afschuren e.d.).
Een geel gebit zegt niets over iemands dentale gezondheid of over zijn adem, en witte tanden zeggen ook niets daarover (als mensen uit hun mond ruiken komt dat überhaupt niet door tanden_. |
Citaat:
|
Als je voor controle naar de tandarts gaat kun je hem altijd even vragen of die ze wil polijsten, meestal kost dat nix extra, is zo gebeurd en je tanden worden altijd net even iets witter, zo hou ik ze (voor een roker dan) nog aardig wit.
|
ik heb een ander probleem mijn tandkleur is in principe prima, maar ik heb een beugel gehad en daardoor zijn er in mijn tanden groeven gekomen doordat de ortho zijn gereedschap een beetje verkeerd gebruikt heeft, dus nu blijft aanslag in die groeven zitten en komt er niet meer uit, ook niet met veel poetsen, alleen ik ben bang dat bij bleken je nog steeds verschil blijft zien...
|
Heb gewoon een zwakgebit, en rook daar ook nog ontiegelijk veel bij.
En poetsen hielp een beetje, maar niet genoeg. Wordt gewoon vergoed als je goed verzekered bent :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |