![]() |
[centraal] Bromfietsen
zo, hebben we die ook open staan (y)
|
Zal ik maar beginnen :o
Pas geleden aangehouden omdat het lampje van m'n achterlicht door was gebrand, bekeuring.. agentje wist niet precies hoeveel het was, maar in de buurt van de 20 euro dacht hij, afwachten dus :o Oja, als hij me nog eens ziet rijden met dezelfde pokkeherrie (:D) moet ik mee naar het bureau voor een geluidstest, dus zodra ik tijd heb zal ik hem eens wat stiller maken :P (Pakkingen vernieuwen: kop, voet en uitlaat. Nieuwe demperwol, dan zou het wel goed moeten zijn denk ik :o ) Hier nog een fotootje: (telefoonkwaliteit) http://i12.photobucket.com/albums/a248/mtpower/puch.jpg |
puch :o
heb dr zelf ook een (y) http://img369.imageshack.us/my.php?image=brom1dr.jpg staat er nu zo bij.. nu compleet standaard door overlijden van oude uitlaat.. maar moet zeker weer andere uitlaat op.. te langzaam dit.. :p |
Die van mij is helemaal orgineel, alleen een proma gp uitlaatje...
Rijdt alleen maar 45, ontsteking staat niet helemaal goed afgesteld. Heb alleen zelf geen voelermaat, dus die moet ik eventjes ergens regelen zodat ik hem goed af kan stellen :o |
proma gp komt er waarschijnlijk bij mij dus op..
of een verlaste homoet 4p :D |
Ik zat te denken aan een 50snel cilinder met een orginele "cigaar" uitlaat.
Die agent begon al meteen te zeuren dat het geen orginele uitlaat was :rolleyes: Heb alleen geen idee wat dat doet op een puch, zal eerst wel even wat research doen :o Als dat doorgaat kan ik van die proma een lawaai uitlaat maken voor oud en nieuw :D ;) :o |
Ik rijd zelf een Kawasaki AR50. Redelijk standaard op de tandwieltjes na. Voor zo ver ik weet van begrenzingen, ik geloof het luchtfilter, zijn die er uit gesloopt. Hij loopt een nette 75-80.
|
Citaat:
|
Hé! Pimpen doen we hier hé :D
|
Citaat:
|
Ik zal een foto proberen te regelen. Als je van brommerforum bent, waar je dacht ik vroeger de zelfde naam had, zal je'm wel herkennen. Ik heb 'm overgekocht van een andere forummer. Hij's zwart met gouden achterbrug en velgen. Oh, en natuurlijk een beetje roestig.
|
Citaat:
|
Nee, bah.,.
GEEN centrale topics... |
Lawaai is grotendeels verholpen, zal toch voor de zekerheid maar even laten testen :o
Moet nu nog even de ontsteking afstellen want hij vonkt niet helemaal lekker en trekt ontiegelijk traag op :( Maar ik heb dus nog steeds geen voelermaatjes, moet ik eventjes regelen :o |
Of er centrale topics komen is aan de forumbazen, niet aan de leden. Hier gebeurt dat niet. Dit topic lijkt ook een beetje geopend om het openen van een topic. Als je een leuk topic over bromfietsen wilt maken, ben je van harte welkom.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |