![]() |
G-star broeken
Ik heb een vraag over het dragen van broeken, het gaat over broeken van G-star.
En dan met name over het model Elwood, dat is het model met die verschillende stukken en die ritsen onderaan de pijpen. Nu is mijn vraag of je zo’n broek baggy behoort te dragen, of juist strakker. En wat is het stoerst om met die ritsen te doen???los of juist vast geritst?? Nou ik ben gewoon nieuwsgierig ernaar, dus ik hoop meerder reacties te krijgen. Groeten. |
Citaat:
|
haha welke grappenmaker is dit nu weer
|
Mja..ik draag veel baggy broeken, nudie heeft ze, g-star, gsus, levi`s en die van g-star met die rits zitten bij mij altijd dicht, dunno waarom niet dicht? Ventilatie?! Baggy = baggy, ze zijn lekker los en warm en zo`n broek hoort echt niet hoog, daar heb je weer andere modellen voor.
Die broeken zijn zeer stijlvol als je et mij vraagt, maar je vraag niet echt. |
een jongen in m'n klas heeft ze. en hij ritst ze dicht.
en het ziet er níét uit. |
Plaatje plz. Ik kan nu al wel vertellen hoe mismaakt ik ze vind, maar voor de grap wil ik vandaag toch even weten waar ik over praat :)
|
Ik dacht dat de rits altijd bovenaan een broek zat. Nu ben ik in de war :(
|
Citaat:
|
Hoezo echte negers?!
http://www.route66-clothing.com/imag...ept_elwood.gif Das em, of iig een van die modellen. |
Citaat:
|
Juist en nu een goede reden? Ik heb werkelijk geen idee.
|
Citaat:
|
ik vind het maar een lelijk model
maar je moet hem wel een beetje baggy dragen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij verschillende reacties op dit topic kreeg ik de volgende spontane reactie:
:D :D :D :D |
Citaat:
|
Ik las Fossilsmurf :confused:
|
g-star is een schijtmerk:)
|
Citaat:
|
Gewoon dragen zoals jij hem wilt. :o
|
Citaat:
|
doe het niet :(
|
Citaat:
|
Dat soort broeken moet je binnenste buiten dragen. ;) :p
|
G-Star Army Elwood Cargo Pants
You must have these cargo pants from G-Star. Why? Because of the zipper cuffs? The nifty, unique rear pocket? The great styling? No, you must get them because we say so! :( |
HALLO! Dat is simpelweg hun stijl. Kijk naar Nudie-> http://www.nudiejeans.com/thisisnudie/thisisnudie.php -> ook al zo`n instelling, boeie et is naar mijn smaak mooi, stijlvol, en ook nog best normaal.
|
Citaat:
|
Ik denk dat de conclusies nu wel duidelijk zijn. Misschien de volgende keer een algemener gstar topic openen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |