![]() |
wat heb jij gewonnen?
loterijen, pokeren, prijsvragen whatever, vertel het me!
wat heb jij gewonnen in je leven? |
- een bordspel
- een cd van five + handtekeningen (kindernet ole) - nog een cd + handtekening zanger (belgische radio) - een wafel (weddenschap eh) - 250 gulden bij Quattro hmm |
Contact met Helene.
En aan spelletjes deed ik nooit mee. |
ik heb nog lippenstift gewonnen bij een prijsvraag van de libelle!
en oh tra <33 |
Ik heb nog nooit echt iets gewonnen.
|
Een cd van ja rule
Kaartjes voor 't concert van Chingy Hotelovernachting in 4 sterren hotel + kaartjes voor planet rock Kaartjes voor de dierentuin :cool: En een servies met de camping bingo :(:( |
Citaat:
ik geloof het niet |
€250 ongeveer met een kart toernooitje,
DOA Ultimate bij een DOA toernooitje, horloge van Kindernet (oldskool :cool: ) En nog wat films bij een PU prijsvraag. |
Een gratis entreekaartje voor ponypark slagharen met een kleurplaat. En verder eigenlijk niks.
|
Citaat:
Colin Mcrae 3 bij het AD. |
Discman. Toen dat nog hip was.
|
Een knuffel.
|
Citaat:
|
cd's, stickers, treinkaartje
|
Poker, Texas hold 'em, 100 papiersnippertjes (we hadden de fiches vergeten en niemand wou echt inzetten :( )
|
- 2 kaartjes voor Beck
- 2 kaartjes voor Avenged Sevenfold - 2 kaartjes voor Black Eyed Peas En dat ook gewoon in 2 weken tijd.... |
badjas, ooit.
|
- een boek
- een t-shirt |
Een boete van vijfenveertig euro. :(
|
- beertender
- fiets twv 750 euro beide verkocht overgens... |
Ik heb nog nooit iets gewonnen :(
|
- 2 kaartjes voor Robbie Williams
- een speeltentje - een pluchen pinguin van ongeveer 80 cm - een paar euro met loterijen - een schilder-op-nummerdoos verder weet ik het niet meer. |
Een extra week vrije tijd <3
|
Een boek, met een schrijfwedstrijd. Gratis kaartjes naar walibi world, met een krasactie op straat. Een coca cola sleutelhanger, met een loterij van de basisschool. Een 7 up glas, met een krasactie bij een tankstation. Een stoepkrijt-spirograph set met de campingbingo. Een t-shirt met de kangaroewedstrijd (ik was 1e van de school... had over heel Nederland bekeken geen plaats die het onthouden waard was). Een oorkonde met een biologiewedstrijd. Een ringbandmap om donald ducks in te binden met een 'draai dit nummer en je hoort of je een prijs hebt' wedstrijd die in de donald duck stond. Een set schrijfpotloden met het schieten op de kermis. Een sleutelhanger met die muntjesautomaten op de kermis. Meteen na de middelbare school beginnen met de studie van mijn voorkeur in de plaats van mijn voorkeur, met de geneeskunde loting.
|
De 2e prijs in de Kangoeroewedstrijd 2004. :o
Maar goed, in loterijen etc. win ik nooit iets. |
De poedelprijs.
Nee, serieus: Fototoestel (Donald Duck Extra) Stripalbum + pocket (Donald Duck Weekblad) Dat was het wel denk ik. Ik heb niet veel geluk. |
Ohja ook DOA Xtreme Beachvolleybal, met een schrijfwedstrijd. Mijn review was gewoon duidelijk het best. (y) :p
|
Internet op mijn kamer in Davos (y)
|
Ik heb nooit wat gewonnen. :o
|
Vast wel eens iets. Maar het heeft niet zo'n indruk op me gemaakt dat ik het nu nog weet :o
|
- een radio (die na een week kapot was) met een lootje
- een horloge (viel na 2 weken spontaan van mn pols), bel en win actie - een dagje naar een forellenkwekerij waar een heel hippe speeltuin bijzit en ik kreeg gratis patat (met appelmoes (n) ), was 1e prijs kleurwedstrijd :cool: En laatst heb ik op de Studiebeurs een prijsvraag ingevuld en toen heb ik een taalreis naar Italie gewonnen :cool: :cool: :cool:. Dus in juni ga ik een weekje naar Florence :) |
Een heel klein bekertje omdat ik 5e was geworden met schoolschaken :bloos:
ik was 11, herinnering herinnering :o |
Vast wel wat dingetjes op de kermis vroeger enzo maar verder kan ik me niet écht iets herinneren..
|
M'n ouders hebben ooit een koffiezetapparaat van 1800euro gewonnen, paar jaar terug en het is om de paar maanden kapot:(.. met zo'n bel en win spel uit een of ander blad.
|
Oh en mijn opa en oma hebben een keer een tv gewonnen maar die hebben ze niet aangenomen want het is een heidens apparaat wat rechtstreeks van de duivel komt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vrijkaartje voor Lowlands. :o
|
Ik heb dat internet trouwens niet gewonnen :(
|
knuffelrock cd+dvd met op de valreep
|
€100 aan cd bonnen bij een tv-quiz waar het niveau tegenwoordig wel erg laag is. :o
Hier en daar wat sportprijzen. Maar dat zijn alleen maar bekers/medailles. De S.com EK poule :o |
Bij een lotto: een glazen snijplank.
Hmm dat was het volgens mij :) |
Viltstiften met een ballonnenwedstrijd.
Adresboekje met bingo Beker (2e plaats) in een springwedstrijd Beker (2e plaats) met karten (was een Admin meet waar we gingen karten) |
de eer
|
Speelgoedring (bij een verjaardagspartijtje, goochelaar)
Boek: Coolbrands (onderzoek op internet) Boek: De schaduw van Skellig (tekenwedstrijd) Speelgoedauto (Donaldduck wedstrijd) Vijftien euro, sleutelhanger, sticker (onderzoeksbureau) Medailles, diploma's, vaantjes (turn/viool-wedstrijd) Zweetbandje (tekenwedstrijd op school) Garnier-pakket (albertheynbel-actie) Knuffeltje (weetnietmeerwaar) En nog wat dingen maar die ben ik vergeten edit: bij de Bingo 3 cocktails, een Griekse kruidemand, een of ander beeldje, ZwitsalKids-shampoo, Speelgoedblokfluit, Placematten edit 2: Boekenbonnen/Cdbonnen/VVVbonnen/Irischeck bij wedstrijden en onderzoeken edit 3 (zucht k blijf bezig:P): Taart (bij broekhangen), zak snoep (muziekwedstrijd), fotolijstjes (puzzels) edit 4: kaartjes voor een zwembad (gewonnen bij een tekenwedstrijd op een pak melk) |
-4 keer kaartjes voor Slagharen
-brandweerauto -soort insectenmaak knutselding -singletje van jennifer lopez |
- een georganiseerd kinderfeestje (met 8 kinderen) bij MacDonalds (met kleurplaat van Hero)
- staatslot bij 538 - 17 euro met dat staatslot - wat speelgoedzooi met kleurplaten - heeeeel veel dingen bij bingo's - een wisselbeker met zingen (3x achter elkaar gewonnen) En verder weet ik het niet meer. |
Hey,
Ik heb gewonnen: - Een laptop - Een mobiele phone - 200 gulden met lucky ten , toen der tijd :rolleyes: - Een cd, bioscoop kaartje en computeraccesoires , toen der tijd op de radio ( veronica) - Kar vol met boodschappen - Pannenset En voor de rest weet ik het niet meer :confused: Groetjes, *Gumby* |
Een 1e prijs danswedstrijd choreografie & uitvoering :cool:
Maar die heb ik niet gewonnnen, die had ik verdiend :cool: (y) |
- heel veel kleurboeken (toen ik klein was)
- pokemon knuffel - cd's |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32. |