![]() |
Millionaire
Band uit Belgie, stonden op Pinkpop en de zanger is ex-evil superstars (ook zeer tof). CD die ze laatst hebben uitgebracht heet 'outside the simian flock'. Beetje vage alternatieve rock, belgenstijl :p
Ik vind 't zeer vet, vooral de nummers come with you me crazy, you sane body experience revue petty thug Wat vindt de rest hier van ze? |
Super :)
Ben ook helemaal verkocht van ze... Wel grappig, zijn niet veel mensen die ze kennen, maar ze draaien wel nummers van hen in de kroeg :) Maar echt heel erg goed !!! |
heb ze gezien in de rotown in rotterdam ergens in maart, was wel leuk ja, en en de cd is ook wel cool
|
Japs errug cool!
Heb ze voor het eerst gezien op Pinkpop, heb helemaal vlak gelegen om Tim(de zanger) Die gozer is echt maf :D 2/3 weken later heb ik ze ook op Forever Young gezien, en weer vond ik het erg goed(en heb ik vlak gelegen om Tim)! Ik ben iig verkocht :D |
Had de cd al voordat iedereen ze kende ;) Heb ze nu 2x. gezien en ze blijven leuk. Volgens mij komt er elk jr. zo'n Belgisch hypebandje die ik leuk vind :D 2001 --->> Das Pop 2002 --->> Millionaire. What's next :)
|
Millionaire= :cool:
|
Millionaire is zeker vet. Ik heb die cd van hun al een tijdje. Ben 1x naar een concert van ze geweest. Dat was erg goed.
|
Citaat:
't heeft inderdaad hypepotentie, maar zonder dat had ik ze ook niet gekend... net zoals soulwax, dEUS en Zita Swoon ook gehypt zijn :) |
ik heb ze gezien op pinkpop, vond het niet bijzonder eigenlijk :rolleyes:
|
kzag ze op de koniningenach, leuk bandje
|
ken der maar 1 nummer van, kweet zow snel nie welke, en da klonk wel owkeej..zal ut in me ag lijst zetten
|
Nee.. dit vind(t) ik dan weer overdreven.
|
Citaat:
|
ik vind ze gaaf.
|
Een van de interessantere rockbands van het moment. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |