![]() |
[FILM] American Pie 4
Een film waar we allemaal op wachten (niet) is wel American Pie 4.
Deel 1 was vermakelijk, deel 2 matig en deel 3 was echt crap.. AP4 komt direct uit op video/dvd en heeft niet de originele cast, een low budget film waarvan de grote vraag is waarom hij gemakt is. |
Ik begrijp ook niet goed waarom je een topic erover hebt gemaakt. :p
|
Not again.
|
Nou vond er weinig aan, helemaal geen leuke dingen zitten erin,
Vooral de humor is barslecht. (n) (n) ps. dvdrip is al tijdje uit |
O nee...
|
Nou. Dat zal weer lachen worden.... :(
|
Ze moeten niet doorblijven gaan, is gewoon niet leuk meer na 3 delen (n) .
|
ach voor een avondje hersenloos tv-staren is ie best uit te houden
mazzel |
American Pie 4 heeft dezelfde humor als 1, 2 en 3 maar is eigenlijk gewoon een film apart, met een bijna volledig nieuwe cast. Hij is op zich wel vermakelijk; niet zo goed als deel 1 of 2 en wel heel voorspelbaar. Maar 't had nog slechter gekund.
|
En niet eens met de oude cast. Dan hoeft het al niet meer (n)
|
nou ik vind alledrie de delen van American Pie vermakelijk, maar ik ben schijnbaar de enige :D
maar een deel 4 lijkt me een beetje overbodig, vooral als ze nu met een compleet nieuwe cast aankomen :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat dom, zal wel weer hetzelfde zijn als de vorige delen
|
Citaat:
|
Ze hadden het gewoon een andere titel moeten geven, wellicht was het dan wel een klein hitje geweest :)
|
Citaat:
|
slotje plz (n)
|
Dus gewoon een standaard tienerkomedie die American Pie 4 is genoemd om meer geld op te leveren.
|
Citaat:
|
Kijk nu de film, ze zijn allemaal 10 jaar jonger ofzo :|
Hun uitdrukkingen zijn wel hetzelfde als die andere, maar dan te overdreven :| edit: volgens mij moeten het de broertjes voorstellen ofzo |
Leuke film :)
Ik heb ze hier alle 4 |
Sommige uit de originele cast zitten er wel in, spelen zichzelf maar dan ouder en iets heel anders enzo..
|
Citaat:
Spoiler
|
Als je even doorkijkt is de film best te doen, je weet dat het de broertjes zijn enzo...
Niet zo goed als del 1, maar beter dan 3. |
Citaat:
Spoiler
|
ik vond em eigenlijk best grappig.
|
Dat is werkelijk zo uitgemolken. Ik denk niet dat daar iemand op zit te wachten.
|
Ben ik dan echt de enige die 1 al niet echt om te lachen vond :confused: ZoŽn extreem flauwe humor (n)
|
Nog meer oppervlakkige Amerikaanse rotzooi zonder thema of verhaal, owwww yes!
|
Citaat:
|
American Pie moet nu echt dood. Het is nu wel mooi geweest met de "je lul in een appeltaart stoppen" humor.
|
of je kijkt er gewoon niet naar, natuurlijk.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30. |