![]() |
Tijdschriften? (meiden)
Hallooo :)
Ik ben op zoek naar een leuk tijdschrift om lid van te worden. Ik ben 19 jaar dus zat zelf te denken aan bijv.: Yes Flair Cosmopolitan Is er iemand die nog meer leuke weet? Of die hier iets over te zeggen heeft? :D |
[N]Gamer
:) |
ChicksWithDicks magazine (Y)
|
Citaat:
|
Tina!
|
Girlz (y)
|
Citaat:
Niet echt wat voor iemand van 19 he!! Haha |
De ''celebrity'' is erg vermakelijk :) .
|
In de fancy gaan ze zich altijd ontmaagden met rookworsten van de Hema en dan vragen aan Marjolein (ofzoiets) of ze zwanger zijn.
:( |
Word lid van La vie en Rose. Dan heb je tenminste echt iets leuks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ruik een undercover
|
De Viva lijkt me wel wat voor je :)
|
alle 3 de tijdschriften zijn kut
|
omg, loop de bruna in, blader die zooi door en beslis
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Starstyle, voor de geweldige onderschriften :D (y)
|
of je gaat voor de Vogue kun je gelijk je engels verbeteren
|
Glamour (y)
Shop (y) New (y) Kijk maar eens in de supermarkt, zit vast wel wat voor je bij Cosmogirl? |
Citaat:
|
Wat dacht je van een abo op het tijdschrift wat je het meeste leest?? :confused:
Ik zou gaan voor de Britse Glamour (y) |
Citaat:
|
Yes.
|
gewoon elke keer een ander tijdschrift kopen
|
ik zelf heb altijd elle
die ellegirl en comsmogirl suck, neem de normale staat veel meer interresants in. mijn zus las altijd de yes en de flair, vond ik nooit zo boeiend maarja smaken verschillen dus kijk zelf en luister niet naar anderen |
Citaat:
|
neem de glamour. past wel bij je leeftijd i think of ben je daar weer te jong voor. en neem de yes maar die komt elke week
|
tina :bloos:
|
Playgirl
|
Ik lees meestal de starstyle en we zijn lid van quest :o
|
Ik vind die meidentijdschriften allemaal verschrikkelijk saai en simpel. Tis dat mijn ex-huisgenootje nog steeds de Yes niet overgesluisd heeft dus die blader ik even door, maar ik koop zelf nooit iets dergelijks.
|
elle girl vind ik altijd wel leuk om te lezen..
|
Opzij, Elsevier, Quest, Donald Duck..? Wat jij leuk vindt.
|
Lezen is voor meisjes!
|
Citaat:
|
Meiden die 'meiden' zeggen moeten ZEKER de Yes nemen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.jorgen.nl/6-LOGBOEK/2001-...s-schuur-2.jpg het zit gebruikelijk op het plafond en de muur. meestal blijft er dan ook nog zo'n leuk richeltje waar je dan porceleinen beesten op kan zetten. |
Quest <3
|
Quest inderdaad..ik houd totaal niet van MEIDENtijdschriften, al heb ik vanwege mijn school er veel van moeten lezen..
Mijn voorkeur gaat dan uit naar Cosmopolitan, Vogue en Elle |
Citaat:
|
ik zou de cosmo of de elle nemen,maar denk zoiezo dat je ze beter es in de winkel allemaal doorbladert en dan kiest welke je wilt?
|
psychologie magazine en cosmo hebben wij hier abbo op.
Maar goed, niet dat jij daar iets aan hebt. Ik heb geen idee wat je moet gaan kiezen. Wat vind je leuk? Hou je van mode/ wonen/ dieren/ strips/ naakt/ weetjes oid. dan het tijdschrijft uitkiezen waar dat instaat. |
psychologiemagazine is inderdaad ook leuk als dat je intresseert.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |