![]() |
mijn eerste poging tot een mooie tekening, en hij is nog niet perse af
http://213.93.129.81:8080/uploads/tek1.jpg commentaar welkom |
nou de jurk is wel mooi, gezicht niet zo (niet dat ik er verstand van heb maar toch)
|
Beetje korte nek. Dat maakt het een beetje vreemt.
|
ik zou het hoofd wat meer diepte geven, want het is nu zo plat. de nek is een beetje kort en dik en wat meer kreukels en details in de jurk. (zoals de onderkant van de jurk
|
ik heb net heel uitgebreid commentaar geschreven maar dat is nu allemaal weg dus reageer wel andere x hoor :)
|
Het gezicht is idd een beetje raar maar mijn vraag: waar je heb je ge-upload?????
|
Haar gezicht is wat raar ja en haar linkerarm lijkt me wat lang. Haar nek is precies ook wat te kort en te breed.
De onderkant van haar jurk vind ik beter gedaan, daar heb je ook wat meer gebruik gemaakt van schaduwen en zo. |
toch maar ff :o
linker duim is te kort oor is heel simpel haar te eenvoudig+weinig rechterarm is te lang bol hoofd rechte neus jurk iets verder uitwerken, meer kreukels enzow ogen hebben rare vorm(2 verschillende) :) |
Tis een goed begin :) ga zo door en je gaat vanzelf veel beter tekenen in het begin lukte mij de gezichtn nooit van de characters die ik natekende uit RPG games en MAnga en Anime series en films
Groetjes ikkus |
Dit heeft het gewoon niet, wat mij betreft. Als ik jou was zou ik m uitwerken, en dan vooral het gezicht.
|
het mooiste vindik het rechter oogje , het heeft ook wel een vriendelijk gezicht je --> wat minder vind ik het lijf de armen en de benen en vormen vind ik een beetje vreemd maar als je um afmaakt bennik wel benieuwd naar het resultaat.:)
|
MOOHOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik vind het juist mooi dat er niet zoveel details in zitten, de kunst van het weglaten zullen we maar zeggen |
het is niet erg dat verhoudingen niet kloppen.
het is een mooie basis-schets. nu nog uitwerken. ik denk aan: schaduw, kleur, donkerdere lijnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |