![]() |
Schemering van duisternis
Een schemering van duisternis
Een oorlog in de tijd Als het verleden niet de jouwe is Verloren in de strijd De hemel slikt haar tranen in Een stortbui die niet valt Eindigt bij het begin Nog pijnverwerkend Geen zinnen en geen woorden Verdwaald in vergetelheid Het verleden, op in vlammen Je leven, verbrand door tijd |
Wil ik een hele lofrede gaan afsteken, blijkt dat alleen de eerste strofe zo geweldig is:s
Je eerste strofe loopt zo geweldig en het rijmt, maar niet te gedwongen, vind ik. De inhoud staat me daar ook van aan. Die andere strofes lopen gewoon een stuk minder lekker en dat vind ik erg jammer. Kan het ook kloppen dat je de eerste meteen verzon en dat je daarna echt moeite moest doen om het gedicht af te maken? Dat heb ik altijd:o De eerste helft van je gedicht vind ik dus erg goed, de tweede een stuk minder. Al gebruik je leuk veel woorden met een v in de laatste strofe. Ik ben fan van de v. |
Ja.. Ik had de eerste strofe al staan, maar had geen idee hoe het nou verder moest. Ik weet ook dat het daarna niet echt lekker meer loopt... Maar ja..
|
"Nog pijnverwerkend"
Dit doet pijn aan mijn ritmegevoel. |
Citaat:
Leuke naam heb je trouwens:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05. |