![]() |
Stomste ruzie ooit
Met wie en waarover heb je ooit de stomste ruzie ooit gemaakt??
TS begint: Met Mama, over niks eigenlijk.. |
Die met Bloompje over PP, het is toch duidelijk dat ze van mij is. :s
|
Weet ik veel, dat vergeet ik gelijk
|
Citaat:
|
Met m'n moeder wel eens iets stoms, maar dat is al jaren geleden. Met m'n vriend kan het ook wel, maar dan heb ik het vaak wel snel door dat het stom is en houden we op :) Ook dat is overigens al een flinke tijd geleden...
|
Geen idee.. Gewoon van die ruzies die nergens over gaan, maar die door koppigheid erger worden dan nodig is.
|
jah zovaak vaak onbenullige dingen
|
Met iemand ruzie maken die je erg mag, omdat je allebei moe bent. Dat is stom. :o :(
|
Ik maak met zo veel mensen onzinnige ruzie :bloos:
|
Citaat:
|
Mijn ouders hadden eens ruzie over aan welke kant je een banaan moet openmaken. Ik en mam doen aan de steel, pap en broer doen aan het kontje.
|
whaha cherry :D ik snijd de schil een beetje door en lepel m dan uit (mn moeder en ik kregen toen een soort discussie dat ze dat raar vindt, dus nu doe ik t altijd zo)
|
Een banaan maak je bij de steel open, dûh.
|
k heb laatst ruzie gehad over dat ik iemand een geluid stuurde over MSN :S maar nog veel vagere dingen, in t vervolg ga ik ze opschrijven.
denkt diep na... oja whaha met mn vader over zn klok mn nichtje zat me achterna door het huis met een fietspomp en ik gillen en rennen en ik ren de slaapkamer van mn ouders in en struikel en val tegen de kast aan, dan hoor ik een knal. wij kijken in t kantoortje van mn vader, is de klok van de muur gevallen (die mn pa al had voor mn ouders trouwden, was dus niet zo'n probleem magoed) t glas is kapot maar hij doet het gewoon nog. "JONGEDAME weet je wel hoe oud je bent!" -"toevallig wel ja" mn nichtje moest toen vet lachen, mn vader kon daar niet tegen en werd nog onredelijker "JA EN JE GAAT EEN NIEUWE KLOK KOPEN' ="deze doet het nog gewoon hoor" "EN JE KOOPT EEN NIEUWE KLOK"' -"ok is goed ik koop een nieuwe klok" "JA JE GAAT EEN NIEUWE KLOK KOPEN" =ok ik koop een nieuwe klok "JA DAT GA JE DOEN" - k zeg toch al.." "EN NIET ZO BRUTAAL" nouaj enzovoort... de klok hangt er nog steeds trouwens, zonder glasplaat. k hoefde dr geen meer te kopen:P misschien iets voor Sinterklaas ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Over het weer een keer :s
Het ging er om of het nou wel of geen lekker weer was.. :o |
Ik maak nooit ruzie, want dat is teveel werk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn ruzies zijn altijd zinvol.
|
Ik maak nooit ruzies.
Win toch altijd. Zonde van diegene z`n zelfvertrouwen. |
Met een vriendin van me, maar eigenlijk was het geen ruzie. :o Ik noem het alleen zo.
|
Vást met mijn zusje, maar ik weet het eigenlijk niet.
|
Met een ex van mij, over dingen die ik zelf niet eens begrijp.
Ja, ik ben blond :p |
Ik en een paar vriendinnen beweerden dat een meisje bij mij school de drankenhandel een chocoladefabriek noemden en toen werd ze boos. :o
|
Citaat:
|
Rzie met me vader:
Ik zag gehaktballen in de koelkast en dacht dat ze wel lekker met brood zouden smaken. Wist niet van wie ze waren en ik dacht dat het wel zonde zou zijn om ze te laten liggen... vader kom daarna later thuis:" Hele discussie dat ik zijn gehaktballen terug moest betalen. En dat hij nou net een trek had ik gehaktballen en geen vis. Blablabla and so go on :p |
Citaat:
|
ongetwijfeld iets op mn werk....in de trend van fritessaus en iets met een dubbeltje...ach ja boeie
|
de oorzaak os zelden stom
vaak zijn het de gevolgen waardoor de ruzie stom is |
Mijn moeder en ik lopen elkaar vaak op te jutten om op tijd te komen. Waardoor we in de auto elkaar de schuld gaan geven van het te laat komen.
maar uiteindelijk zijn we toch nog op tijd.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nu al een paar jaar ruzie met een meisje en we zien elkaar nog elke dag maar ik ben vergeten waarom we ruzie hebben. :confused: (maar ze doet nog wel vervelend tegen me dus ik ga het maar niet goedmaken :o )
En ik heb ook al een paar jaar ruzie met een ander meisje die ik nooit meer zie maar die ik al sinds mijn geboorte ken, zo ongeveer. En dat ging erover dat haar moeder vond dat ik mezelf superieur voelde tegenover dat meisje. Maar waar ze dat vandaan haalde, euh. :confused: :confused: |
Met me ma, of course :rolleyes: .
|
Meestal zulke erge ruzie krijgen dat je elkaar niet meer wilt spreken, maar na het ruzieen vraagt die andere waarom hebben we eigenlijk ruzie? Weet ik het ook niet meer en dan is de ruzie goed (y)
|
Mijn zus en ik hebben van Kerst 2004 tot juni 2005 niet met elkaar gepraat om een paar schoenen, dat was vrij stom.
Wel lekker rustig. |
Iemand pikte mijn rode snoepje :o
|
Of een vriend van me zat was of gewoon melig.
|
Pff met een vriend van me met wie ik s'morgens vroeg ging ontbijten over de hoeveelheid pindakaas die hij op z'n brood smeerde.. :| Hahaha
|
met m'n beste vriendin, over katten-allergie. (of het nou van de haren of van de huidschilfers kwam).
vroeger vast nog wel meer, maar deze is vrij recent :D |
Van die ruzies die je dan blijkbaar hebt, aangezien je merkt dat mensen opeens raar doen, helemaal uit het niets. Van die ruzies waarbij mensen ervan uitgaan dat je wel weet wat je verkeerd hebt gedaan, maar ondertussen heb je zelf geen flauw idee...
Dat zijn echt belachelijke ruzies, als je het de naam ruzie al kan geven :s |
Over het feit dat ik wel of niet gel in m'n haar deed. :|
Kom óp zeg. :rolleyes: (n) |
Van die hevige discussies waarin ik dan écht kwaad word, terwijl de ander geen flauw idee heeft dat ik niet meer aan het discussiëren ben maar aan het vechten :o
|
Met m'n vriend. We waren bij zijn vrienden en ik weet niet wat er was maar ik was hem helemaal zat en ik liep zomaar weg en ben keihard ergens heen gerend. De anderen dachten dat ik een sigaretje aan het roken was maar op een gegeven moment had m'n vriend het door en belde me toen. Ineens wist ik niet meer uit te leggen waarom ik wegliep en we hebben heel lang 'gepraat' (nouja híj, op een boze toon)
Volgende dag kwam het weer goed en we doen nu of er niks gebeurt is, hoewel hij soms nog wel vraagt waarom ik nou wegliep. |
Dat wanneer je boos wordt/ irriteerd om / aan iets heel kleins en het zelf zo groot maakt, dat er een huge-ass ruzie komt. :(
|
Ik heb nooit stomme ruzie's.
Hé ik heb helemaal nooit ruzie. :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |