![]() |
Moulin Rouge
Ja, er zijn vast al veel vaker topics over geweest. En als jullie ze zat zijn, dan gooien jullie m maar dicht.
Maar kheb Moulin Rouge gister voor t eerst gezien en vond m erg mooi!! Dus ik vroeg me af.. wat vonden jullie van deze film? :) |
Mooi....precies het goeie woord
|
Overweldigend (wat beeld (kleur) en geluid betreft)
Mooi staaltje editing en camerawerk. |
zit dr over te denken om um morgen te huren...
|
geweldig
prachtig wow...vond hem zo mooi:) en ik denk dat je alleen echt van de film kan genieten als je al die nummers herkent, anders is ie best saai... |
GEWELDIG!!!!! Ik krijg echt de kriebels van die film :D briljant istie. heb m 6x in de bios gezien en zon twintig keer thuis op dvd en hij is gewoon nog leuk!!!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heel mooi :)
|
k vond em wel cool, vooral de liedjes in het begin, en als de camera zo overal heen zweeft, over de huizen heen enzo.
ik vond het verhaal zelf alleen n beetje cliche en voorspelbaar. |
Super!
Ik ging echt hals-over-kop naar de film, en wist niet wat ik ervan moest verwachten. Echt onwijs goed!! |
Citaat:
|
hij was super, vooral dat ene stukje met dat mooi nummer: Roxanne
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een spectaculaire film, met veel kleur, muziek, etc. Het verhaal was alleen super cliché en voorspelbaar.
|
Citaat:
of bedoel je dat niet? |
Citaat:
Wat ik bedoelde is dat je van begin af aan al precies wist wat er zou gebeuren: schrijver mag stuk schrijven, wordt verliefd op hoofddanseres, maar dat mag natuurlijk niet, bla bla bla, etc.. |
Geweldige film, krijg er gewoon kippenvel van.. :)
|
ik vond het een goeie film en heb me een breuk gelachen om de 'gecoverde' liedjes of delen eruit :D
|
vond het een beetje een kriebelige film. Ik ben zelf al zo'n druk mannetje en dan ook zo'n chaotische film pakt niet goed uit. Vond het wel een leuke film, maar hij's wel kriebelig.
|
helemaal toppie! en dat komt vooral door het hele mooie zingen, en de leuke liedjes!
kheb em op dvd, en dan kan ik dus snel effe een liedje bekijken :) |
Hijs met Ewan McGregor he?
..ik ga ehm gauw kijken denkik hij lijkt me erg mooi .. :) |
hooo, ik bedoel dus de film!!
van Ewan weet ik dat al :P |
Leuke muziek vooral grappig dat er bekende muziek is gebruikt.
Enne Ewan Mcgregor is ook erg kjoet! met zijn accentje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |