![]() |
[mp3] Until we Bleed
Hey mensen,
We hebben laatst een nieuw nummer opgenomen genaamd "This is the End". Hij is te vinden op: http://www.untilwebleed.com/mp3/01-u...is_the_end.mp3 Check em ff en laat weten wat je ervan vindt. :) Oh ja, en als je ons digt.. we zitten ook op myspace :cool: |
ik vind het leuk in elkaar steken maar het geheel klinkt rommelig als je het mij vraagt
|
Die cleane zang sucked echt. Sorry. Verder vind ik t allemaal behoorlijk cliche, de riffs(of beter gezegd de chugga chugga mutes) niet memorabel. Let wel het is niet slecht verder, maar ik vind het niks.
|
Overigens wil ik een clicktrack voorstellen
|
Clicktracks zijn voor pretentieuze homo's.
|
Het probleem is dat je tegenwoordig erg goed moet zijn als de zoveelste band met darkest hour/at the gates/unearth invloeden. Ik vind het wel okee, hakt er wel in zonder veel poespas. Maar het is ook niet heel bijzonder.
|
Citaat:
|
Het is een beetje eentonig hier en daar. Cleane zang vind ik soms gaaf, maar hierbij niet echt. Maar opzich is het niet slecht. Als ik dit live voor m'n kanis zou krijgen, zou ik het wel graven.
|
Citaat:
Mijn broer (drumt al 14 jaar) ging een nummer opnemen met hele snelle stukken op de ride en hi-hat, met clicktrack, en daarna had hij twee dagen pijn in z'n rechterarm omdat het tempo van de klik bijgehouden moest worden. Strakke demo is dat geworden. Niks pretentie, gewoon maaien. |
Citaat:
ik geef deadnation gelijk, lekker rammelig, rauw en PUNK (y) |
rutger, doe niet zo n00big. Een beetje rammelen mag best maar als er bandleden gewoon fout invallen en een drumpartij echt "zweeft" dan is dat gewoon amateuristisch en niet "rauw en punk".
|
Citaat:
btw ik vind het sterk lijken op evergreen terrace en dat is toch wel een pluspuntje. verder niet erg baanbrekend ofzo |
Citaat:
|
Maw het is niet noodzakelijk tenzij je er heel anal over bent dat het perfect strak moet. Zo strak dat het ongetrainde gehoor geen verschil hoort. Ieder z'n meug.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind de mensen te negatief over de mp3, ik vind m namelijk best ok.. Wat ik wel een beetje mis is het echte gas geven. Het lijkt een beetje een aanloop naar een bruut blast of dubbelbass stuk en dat komt er steeds maar niet.
Best wel ok qua productie ook (y) |
lekker raggen, maar probeer eens ook iets verrassend erin te bouwen.
Het nummer is nu redelijk voorspelbaar, maar heeft wel een goede opbouw en word weer goed afgebouwd. |
Feedback aan het begin is heerlijk.
Het is echt goed opgenomen. In het refrein zou ik het geschreeuw weglaten, lekker met zijn tweetjes zingen maar graag wat minder vals. Voor de rest is dit totaal niet mijn muziek. Wauw, props voor mijn objectiefheid. |
welke studio hebben jullie 't opgenomen? Opnames klinken lekker..verder is 't niet mijn muziek.
|
Klinkt lekker. Beukt behoorlijk.
Gebeurt neit vaak dat ik het met deadnation eens ben, maar die cleane zang is inderdaad erg slecht, vals en lelijk. Ik dig dit wel verder. |
Citaat:
|
ik vind het superdope!
ga lekker door, die zang dat doe je live toch niet clean ;) hoor je dus toch niet :) |
Mooi!
Light version van Dead To Fall :) Maar dat puur zang stuk zou ik proberen oplossen. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46. |