![]() |
huidkanker!?
Kheb een sproet met een witte kring op m`n buik. Kheb de laatste maanden vrij veel onder zonnebank gelegen en geregeld in de zon. Maar hij was dr al toen `k nog niet in de zon had gelegen (wel zonnebank dus). Ik zie de kring niet groter worden maar zou het nou echt huidkanker (kunnen) zijn? M`n ouders denken van niet, wat denken jullie? Is een witten kring om een sproet een verschijnsel van huidkanker?
|
Nee dat is het niet maar toch ff langs de dokter
|
Citaat:
Wat zou het dan wel kunnen zijn? |
Citaat:
|
ik zou me er niet teveel zorgen over maken, maar het kan geen kwaad o even langs een dokter te gaan. Die kan met zekerheid zeggen (of) dat het nix is.
|
Citaat:
|
wtf is een halo naevus?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja inderdaad, dat heeft mijn zusje ook... dus als je hetzelfde hebt, niks om je zorgen over te maken. , ga effe na de dokter,dan weet je het zeker en kan hij je geruststellen..... :) |
hee hier heb ik vandaag dus ook eenthje van gekregen , een moedervlek met een roodwitte cirkeleromheen
maar dat schijnt idd te komen door dat alle pigment in die moedervlek zit ofzo |
Zo'n dingen heb ik ook. Ik ben ermee naar de huisarts gegaan, en hij zei dat het helemaal geen kwaad kon, tenzij ze gaan jeuken, bloeden, of nog gekker gaan doen.
Dus maak je maar geen zorgen hoor. :) |
Niets aan de hand. Alleen als ze gaan bloeden, groeien of jeuken moet je even naar je huisarts toe gaan.
|
Citaat:
Maargoed, een witte kring om een moedervlekje is idd niet zo'n ramp. |
Citaat:
Weet ik dat ook weer :). Leuk dat je die naam noemt :). In ieder geval heb ik dat dus ook, op twee plekken geloof ik. |
Citaat:
|
Gaat na tijd weer weg, de witte vlek 'eet dan het moedervlekje op' en kleurt langzaam weer bij.
En als er vreemde dingen lijken te gebeuren; naar de huisarts. |
Ik denk ook niet aan huidkanker. Maar, GA NAAR DE HUISATS!! dan weet je zeker dat je weer lekker gaan gaan slapen en dan heb je er een gerust gevoel over.
idd zou een pigement afbraak ook goed kunne, dat is ook al een rede omnaar de huisarts te gaan, anders zie je er uit als Micheal Jackson (los van de Micky Mouse neus) binnen een jaar, da's ook niets! |
Citaat:
|
Dit topic zit er ook al bijna anderhalf jaar. :)
|
Citaat:
ik had 'm nooit eerder gezien. |
Citaat:
Maar misschien dat het bij jou gewoon blijft zitten, zou ook kunnen, weet er niet zoveel vanaf. :confused: |
Citaat:
Sorry |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |