![]() |
Johnny depp
wa vinden jullie van johnny depp???
reacties!!! |
johnny depp is gewoon een lekkere vent, klaar.
|
Citaat:
|
In sommige films vinnik hem echt helemaal super kjoet, in andere films wat minder..
Alle films die ik gezien heb en waar hij in speelt vind ik wel leuk :) |
HIj is gewoon GODDELIJK!!!! En dat vind ik vanaf mijn 10e!!!!
Eerst natuurlijk in 21 Jumpstreet en daarna vele flutfilms zoals Crybaby. (vet tof hahaha) Dat is nou echt gewoon mijn droomman.. :D :D :D ;) :p :o (y) Vooral met lang haar.... Jammer dat jullie mijn enthousiasme niet horen. |
wow allemaal goeie mensjuhs :D (y)
|
Citaat:
|
hij is niet gewoon lekker.... HIJ IS ONGEWOON LEKKER!!! :D
|
hijs lache en hij kiest altijd goeie rollen in coole films bla bla :)
|
Hij heeft mooie lipjes :) (de rest is ook nie mis natuurlijk en z'n stem al evenmin)
|
Citaat:
|
tsss... stelletje sexisten! hij is ook een jongen met gevoelens hoor, en jullie zien hem alleen als lustobject! ga je schamen!!!
:) |
Citaat:
en z'n gevoelens zijn vast ook heel mooi :D |
Woesj hij echt heel erg moooj:) vooral in Crybaby en Sleepy Hollow
|
ik zie overal schoonheid in....
|
Johnny Depp? Na Adam Beach de mooist man op aarde! Mijn god, wat is ie knap. Natuurlijk mét lang haar en die ogen! Wow, heb zo'n 64 plaatjes van hem op de compu haha. Vrijdag Don Juan DeMarco op tv, jammer genoeg gemist maar ga hem zeker nog huren ofzow!
|
Citaat:
|
synoniem aan god.... hoezo?
|
mjah geweldig heh... kben geloof ik al eeuwen verliefd op um, sinds edward scissorhands :) combi burton-depp vink oowk lief :) hij kiest gewoon gave films uit altijd :)
|
Ik vond 'm echt leuk in 21 Jumpstreet :o He is kjoet...
|
Hij in (noem er maar 'n paar hoor):
21 jumpstreet (y) Cry Baby wow :) Don Juan deMarco : wow! (y) :D Maarre in Blow... no thx ;) |
heb net chocolate gekeken... :o
|
In Don Juan is hij echt niet-te-omschrijven heerlijk... JAMM dat accent alleen al.. damnz
|
hijs een goede acteur
|
in donny brasco was tie echt super!
|
Ik ben zo'n 4 jaar helemaal fan van hem geweest, hele kamer vol met posters, etc......
Dus als je nog een onbekende poster wil hebbuh? :D Naja, hij speelt in meestal wel aparte films, heeft echt z'n eigen manier van doen, vooral in rollen met weinig tekst is hij erg goed :D Jah, hij is echt 1 van de leukste (en lekkerste :D) acteurs... Maarre.... Ik dacht dat er echt geen hond meer was die hem leuk vond, dat er alleen nog maar DiCaprio en Josh Hartnett fans bestonden :D Dus vanwaar het hoge kwijl-gehalte is deze topic? :p Maargoed.... Johnny Depp is :cool: |
Citaat:
|
hij is koel, vooral in Fear And Loathing In Las vegas... als ik ut goed zeg
en in die ene film dat ie denkt dat ie zoon spaanse kassanova is, vinnik em ook wel grappig <slijmerig vooral> :) akteren. ach ja, hij wel koel :) |
Hij hoort zeker bij de betere acteurs. Ik vond 'm vooral goed in Donnie Brasco en The Ninth Gate.
|
Donnie Brasco is cool!!!!!!!!!!! Hij kan alleen niet tippen aan de acteergod Al Pacino, die was toch wel beter. Maar goed, In Don Juan de Marco is ie superlekker en hij kan goed acteren. (y)
|
Ik ben verliefd op Johnny Depp! :o Ga ook met hem trouwen! :o
Ookal weet ie dit zelf nog niet..... :p |
haha, okee dan!!!!!!!!!!! [IMG]http://www.smilies.nl/malelovies.gif[IMG] Da's dus Piccola :D
|
http://www.smilies.nl/malelovies.gif als ie het nou ff wel doet, ik snap 't geloof ik nog nie helemaal
|
naaaaaaaa, wat is dit, ben 't verleerd...
|
(y) vooral in 21 jumpstreet
|
Citaat:
|
he, ik ga al met hem trouwen!!! :mad: :rolleyes: :p ;) :D (y)
|
in sommige films is ie echt, hoe zal ik het zeggen? goddelijk lijkt me wel in de buurt komen ja :D
in andere films vind ik het nogal tegenvallen (als ie lang ahar heeft; niet zo mooi) maar in from hell bijvoorbeeld is ie echt ge-wel-dig..... heel mooi kapsel, bakkebaarden en zo'n extreme vage blik :D en laatst hebben we sleepy hollow gehuurt omdat hij erin speelde en de film was kut maar o hij was weer errug schattig..... |
Goeie acteur. Geen kapsones etc.
|
njammie !!!!!!!!!!!!!!!!
|
voor één keer zullen we de monogamie vergeten. Johnny Depp verdient wel een harem. Dan zijn we allemaal tevreden
|
okeej... :D
|
Citaat:
http://www.smilies.nl/malelovies.gif |
Citaat:
|
die dus ja, hahahahaa!!!! :D Is het waar? Fliefde Piccola?
|
Citaat:
:o een zeer mooie man *hijg* *hijg* |
Jep, ik ben verliefd!
http://www.smilies.nl/malelovies.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |