![]() |
Muziek voor een feest
Hey ik geef binnekort een feest en ik vraag me wel eens af op welke nummers jullie nou altijd helemaal los gaan en welke nummers het dus goed doen op een feest. Geef graag een lijstje van 't nummer plus artiest alvast bedankt :)
|
Wat voor *soort* publiek heb je uitgenodigd? :)
|
Gewoon het normale 'volk' dus van alles wat gewoon jongeren van 16 tot 20
|
recente (ex) top-40 en klassiekers dan.
|
Op Slayer zullen ze vast volledig loos gaan :) (Y)
|
duh
jawat natuurlijk! en om alvast de grap te maken zodat die ook is geweest: chain of strength - true till death |
net te laat...
|
notorious big - big poppa
snoop dogg - who am i (whats my name) public enemy - dont believe the hype nwa - straight outta compton |
Citaat:
wat een hit is dat! |
of nog beter: beide!
|
gin 'n juice?
|
drop it like its hot
|
Gewoon de oude cd's van Mobb Deep aanzetten, en als ze dan gaan vragen of je ook 50 cent hebt hun bestaansrecht ontnemen.
|
lol@reverend ;)
|
Youssouf & Kamal
DonnyBrook Sworn Enemy Good Clean Fun Darkest Hour Succes (y) |
veel soundscapes
|
De kraker die vreemd genoeg nog niet genoemd is:
Merzbow. |
waarom dan niet massona?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke dan nog andere mensen met goede ideeen?
|
Gewoon wat zooi uit de Top 40 downloaden dat hoog genoteerd staat en wat lekkere swingnummers.
|
franz ferdinand, kaiser chiefs, doen t altijd wel goed toch?
|
Koop deze en je hoeft verder niets meer op te zetten. Echte feestmuziek!
Sunn0)))- Black1(soort van sensations black edition/white edition idee) |
Ik ga los op Jumpstyle, maar dat kunnen niet veel mensen waarderen.. en anders reggaeton en salsa-achtige muziek :) .
|
Citaat:
|
Wat is de precieze naam van dat album?
Sunn0- Black1 ? |
Vergeet de sluitende haakjes niet!
Ja, dat album heet Black1 (of BlackOne). White1 en White2 zijn ook leuke feestmuziek. |
Weet je misschien ook een nummer dat op dat album staat ?
|
Nou, The Gates of Ballard staat op White1.
En Orthodox Caveman op Black1. |
The Sonics!!!
|
Citaat:
|
ghehehe
|
Omdat niet de hele avond Top 40 hoeft te zijn :-)
Camper Van Beethoven - Take the Skinhead Bowling Camper - Low Frank Black - Hang on to your ego Kaiser Chiefs - Oh my God Pearl Jam - Alive Pet Shop Boys |
venetian snares - fluff master
dropdead - idiot icon en natuurlijk village people - born to be alive :) |
Citaat:
|
Beetje dance, top 40, hip hop en van die hos muziek, gooi daar paradise city en Smells like Teen Spirrit bij en dan is iedereen blij. Owjah, het onvermijdelijke "slow" nummer mag natuurlijk niet ontbreken. :)
|
Nah, laat ze kwijlen op " Winnipeg is..."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt me echt erg om DJ te zijn op van die huis-, tuin- en keukenfeesten. Je moet gewoon elke keer dezelfde standaard nummers draaien.
|
Hey Mense bedankt voor de alle reacties maar misschien weten jullie nog meer nummers die het goed doen? Graag artiets plus de naam van 't nummer zodat ik het zo kan downloade ;) :D
|
The Prodigy - Out of Space
NERD - She Wants To Move Jet - Are You Gonna Be My Girl Goldfrapp, No Doubt, Outkast en verder ska en drum 'n bass, maar daar moet je van houden |
Nogmaals : Chain Of Strength - True Till Death
|
Daft Punk - Aerodynamic (wat een slecht nummer eigenlijk)
U2 - Hold me, kill me, kiss me, thrill me (of iets in die aard) En veel te veel mensen in mijn omgeving willen op feestjes luisteren naar Gloria Gaynor - I will survive En veel te weinig mensen in mijn omgeving luisteren op feestjes naar Curtis Mayfield - Pusherman Bobby Womack - Looking for love En de volgende keer dat ik zelf nog eens op een feestje ga draaien, zet ik heel zeker ook dit op: Johnny Cash - The Boy named Sue |
Dropkick murphy's- The Spicy Mchaggis Jig
Flogging Molly- Drunken Lullabies The Real Mckenzies- Whiskey Scotch Whiskey Flatfoot 56- The Amazing Grace |
Punjabi MC ft. Jay-Z - Beware Of The Boys Remix
The Chemical Brothers - Galvanize Basement Jaxx - Where's Your Head At Basement Jaxx - Can U Feel The Base Bomfunk MC's - Hypnotic Michael Jackson - Billie Jean Mylo - Drop The Pressure N*E*R*D* - She Wants To Move (Basement Jaxx Remix) Opgezwolle - Strik je veters, breek de tent af (Ik weet niet of dat de titel is?) |
daft punk - around the world
|
Citaat:
|
Cannibal Corpse - Blood Drenched Execution
mooie afsluiter |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |