![]() |
Volg me maar mijn kind.
Volg me maar, mijn kind
Ik zal je leiden naar je lot Ik ken je kwetsbaarheid Ik ken je beste vrind. Ik ken je beste vrind schaduw der illusie dus ik leid je naar je lot volg me maar mijn kind. Droom je van de trappen in jouw gedachtenland Wil je hoger vliegen kind Blijf dan maar aan mijn kant Droom je van de heuvels in jouw gedachtenland Wil je hoger vliegen kind over zee en over strand Over vele oceanen over dromen weggevaagd Door de wind en door de regen En de zorgen die je draagt. Over vergeten tranenmeren over muziek nog ongehoord Door de kilte door de stilte Door de rust die is verstoord. Volg me maar, mijn kind Ik zal je leiden naar je lot Ik ken je kwetsbaarheid Ik ken je beste vrind. Ik ken je beste vrind schaduw der illusie dus ik leid je naar je lot volg me maar mijn kind. (Het moet een kinderversje voorstellen, maar 't zijn wel zware woorden voor een kind :D ) |
Je gebruik van interpunctie en hoofdletters is niet consistent. En aan dat gegeven kan ik geen nuttige functie verbinden binnen dit gedicht.
|
Het komt op mij over als een kinderlokker en dat zal niet de bedoeling zijn?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |