![]() |
Brace wint essent award
terecht?
|
Ze konden moeilijk een of andere underground pagan-blackmetal band laten winnen lijkt me.
|
nee, wat voor toevoeging heeft hij geleverd aan de Nederlandse muziek?
hij zingt...ja...betwijfel al of het zn eigen nummers zijn, maar goed (n) behalve catchy popliedjes zie ik geen vernieuwend of ook maar echt muzikaal iets |
Citaat:
|
vond ik Textures vorig jaar toch een betere keuze
|
Erg.. erg jammer
|
Brace die iets wint is sowieso al onterecht
|
is die gast niet van moppie ik vind je helemaal toppie?
http://forum.fok.nl/i/s/pukey.gif |
Ik kan me echt heel erg op winden over het feit dat de muziek industrie haast niks doet met echt talent. Voor 1 Brace lopen er tientallen Echte artiesten in Nederland rond maar daar wordt geen aandacht aan besteed omdat het niet zou verkopen.
Dat terwijl echte muziekliefhebbers platen kopen bij een goede platenzaak en het publiek van Brace en dergelijke alles van het internet halen. (en nu geen discussies over smaak en muziekpiraterij gaan beginnen he! :nono: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
elke maand wint toch iemand die prijs?
|
ik vind dat nieuwe nummer wel hard
vooral het einde met die ongelooflijk coole dansscène. die probeer ik nog steeds na te doen, maar het lukt me keer op keer niet. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, hij is gezegend met een mooie stem, twee hits. Doe je niets aan.
|
fok die shit. ik vond brace ook 'n kansloze jankerd, maar check straatremixes. die gast is goed in wat ie doet.
|
Citaat:
|
Wie is Brace? :confused: :confused:
|
|
Ik hoop dat D-Kaya de volgende keer 'n Essent Award binnenhaalt.
Ik ga dan zo hard "bobbele". |
deze shit is gewoon MasTah
http://ultra-events.nl/images/news_dkaya.jpg http://d-kaya.djkaas.com/index_r3_c5_f2.gif "# Carmen: hey swa, dit is cker masterlijke cd!!!! maare voor al die nr mucha dushi!!!!!!!! van carmenonair@...!!!!!!!! youre the one baby keep going on!!! thats what I need!!!!!!!!! nou doei kusjes carmen! # Caesar: ey d-kaya, heb net vandaag jullie nieuwe album thuis ontvagen en hij is de BOM!!!! supervet, goed bezig mang! later CaesaR" |
Citaat:
|
Citaat:
|
jullie zijn gewoon jaloers omdat hij een hawrtendief is.
|
|
Als ik sommige reacties lees lijken het wel op jarloeze reacties ;) ....
Ik vind eigenlijk ook niet dat het terecht is dat hij heeft gewonnen...hij heeft naar mijn mening nogal kapsones en ik vind ook niet dat hij zo geweldig zingt zeker live niet :nono: ..... |
Kijk eens aan. De winst van Brace opent deuren voor Herman (van Idols).
|
Triest volk hier, ik vind brace niet geweldig maar ik merk wel zodra hier iets uit de richting r&b komt is het per definitie fout
en als de onbekende band van alto nederland een hitje maakt is het ook weer niet goed ps ik heb nog geen enkel metal/gothic nummer gezien op tv waar het misbruik van kinderen en kindeprostitutie ter sprake komt |
nee maar de rappers doen dat wel want dat onderwerp ligt gevoelig en dat is dus meer cash in teh pocket (Y)
|
Tja, Karel de Grote heeft het vast niet zo gewild.
en LeRatLuciano; als men Brace "goeie" r&b noemt dan lijkt een cursusje muziekhistorie een aanbeveling; misschien komt men nog wat goeie r&b namen tegen. -2 maal verandering van 1 woord om mijn punt duidelijker te maken t.o.v. mensen die brace 'diggen'- |
Citaat:
Maar nou even serieus..... goede r&b bestaat niet, dat heet namelijk soul. |
wat weet een vegi zoals jij nou van aangebrand vlees :confused: ;)
|
nouja brace is toch wel het menselijke equivalent van aangebrand vlees of niet?
|
43% Burnt \m/
|
hell yeah.
Ik weet nou ook waarom brace een nummer tegen kindermisbruik maakt. Binnen zijn doelgroepen bevinden zich veel mensen met dat soort trekjes. |
Kom jongens doe eens mee brace bashen.
|
Citaat:
Hier wat foto's op deze thread waarde te geven. http://www.thehotspot.us/picz/celebr...sicaalba06.jpg http://www.jessica-alba.name/gallery...m/maxim008.jpg |
gast nou heb ik zin om me af te gaan trekken
|
en voordat iemand gaat zeuren:
- Ik vind Brace onterecht, maar Jessica Alba niet. - Jessica Alba is veel leuker dan kindermisbruik. Ze heeft bv 3 keer een 'a' in haar naam. - Van Jessica Alba gaat niemand ellendig voelen, van kindermisbruik wel. |
lullige vraag carn , maaaaar kun jij je wel aftrekken met die dikke kop van je nu?
|
Dat kan zeker cut_off, alhoewel ik moet zeggen dat mijn huidige gemoedstoestand daar niet zoveel trek in heeft.
|
ik neig ook meer naar slaap
tabee |
:nono: heren, heren , heren toccch
|
Vin Diesel was the hunter who shot Bambi's Mother. He then wore her carcass like it was a coat while he made his rounds at the local children's hospital.
|
je ijlt weer...
|
After repeatedly failing at the development of an atomic weapon, Einstein and other members of the Manhattan Project called upon Chuck Norris and a flurry of roundhouse kicks to split the atom.
|
Vin Diesel coined the phrase, "I could eat a Horse" after he ate every last unicorn in existence.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |