![]() |
Probleempje met mun Grafische rekenmachien
Haaay mensu!
Ik heb een groot probleem! Mun broertje heeft alle programma's van mun grafische rekenmachine verwijderd, wat moet ik doen?? Hoe krijg ik die programma's er in godsnaam weeer op! Please kan iemand mij helpen?? Groetjes.... |
Door ze opnieuw in te typen.
Je GR kent geen geheugen dat alles terug kan zetten. En alsjeblieft: Doe wat aan je spelling. |
waarschijnlijk bedoelt ze de applications ipv progs
terug krijgen kan door met een andere gr te linken |
Reset werkt toch ook ? Of krijg je daarmee standaard programma's niet terug? Ik raak ze op die manier iig NIET kwijt.
|
Citaat:
Ik geloof dat die applications ook op je softwarecd staan, maar dat weet ik niet zeker. En anders kun je ze downloaden, of inderdaad met iemand anders linken . |
Om wat voor GR gaat het? Dat soort dingen is fijn om te weten voor ons als we je zouden willen helpen. Bovendien hebben zowel Casio als TI (en de andere GR makers vast ook) honderden mensen in dienst voor customer services, om jou te helpen met je probleem dus. Probeer het eens aan hun te vragen, ik weet van TI dat de support site je heel gedailleerd de mogelijkheid geeft het probleem aan te geven zoals zij dat willen, zodat je niet eens creatief hoeft e zijn over het uitleggen van je probleem.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |