![]() |
1e Tentamen uitslagen
Hallo,
Hier mag je je 1e tentamenuitslagen van de tentamenweek met iedereen delen ( voor de eindexamenkandidaten onder ons ). :) |
Nou, ik had een 8 voor kernfysica.
|
Citaat:
Ik heb morgen mijn eerste tentamen dat tevens het enige is van de periode: Aerodynamica-B. Maar er staan 20 werkdagen voor om het nagekeken te krijgen, hopelijk duurt het dit jaar wat minder vaak werkelijk zo lang dan vorig jaar. |
Ik had een 8 voor Staats-en Bestuursrecht :) Encyclopedie moet nog terugkomen maar heb ik zeker ook gehaald, dus ik ben tevreden (y)
|
Ik had een voldoende voor een diagnostische kennistoets en ook een voldoende voor een diagnostische praktijktoets. Wel fijn! (y)
|
Ik had een 8 voor een theorieopdracht en twee voldoendes (wat weet ik nog niet) voor twee presentaties...die 8 telt alleen niet mee (moest voldoende, maar telt verder dus niet mee). Rest van de cijfers krijg ik de komende weken terug en 14 november heb ik het enige tentamen van dit blok. En dat duurt dan idd iets van 20 werkdagen voordat het is nagekeken.
|
ik moet 22 dagen wachten, dus ergens volgende week ofzo
|
Heb over 1,5 week mn 2 tentamens pas... Maar heb wel een 1 of andere tussentijdse fluttoets gehad voor communicatievevaardigheidstraining en daar had ik een 6,5 voor :) Maar dat ding telde niet eens mee en had dus ook niet echt geleerd :o Was ook echt een waardeloze toets.
|
Citaat:
Bij mij is tot nu toe alles wel vrij snel nagekeken (toch wel binnen zeven werkdagen ofzo). OT: ik had een 8 voor een verslag van instrumentele analyse en dat is een kwart van mijn cijfer voor dat vak. Verder had ik een 7 voor veiligheid maar dat moet je volgens mij alleen maar gehaald hebben, het cijfer doet er niet toe. |
Citaat:
Nouja, ik had een 9 voor mijn eerste tentamen :D |
zo kan het ook hoor haha :o
hoeft niet perse eindexamenkandidaten te zijn... :p |
Ja, iedereen die reageerde studeert al, dus ik vroeg me af of ze je berichtje wel goed hadden gelezen :)
|
Ik studeer ook lekker al :P maar ik ga toch mn cijfers met jullie delen, al vielen ze wat tegen.
Nouja, de eerste niet, een 8 voor een opdracht onderwijspsychologie. Verder een 6.4 voor een multiple choice en een take-home-tentamen (op die laatste had ik erg mijn best gedaan dus dat viel tegen), maar het vak vind ik niet zo boeiend. En voor datzelfde vak ook nog een zeven voor een (in mijn ogen) toch best goede presentatie, dus dat was ook een beetje minder. Maar verder... :) |
Citaat:
|
een 9
|
Citaat:
|
Ik had alleen Financial Accounting -> een 9.5 (y)
|
Een 7,6. & een uitstekende beoordeling voor een gesprek :)
|
Engels mondeling 7,0
Frans 4,7 Duits 6,0 Geschiedenis 6,8 Informatica 7,5 CKV2 5,8 Ik ga Frans herkansen. Het geheel is een beetje tegenvallend. Maar ik heb ook niet echt goed geleerd ofzo. :o |
Eerste tentamens: bedrijfseco: 6.3
organisatiekunde: 8.1 Rest weet ik nog niet, even afwachten |
Engelse luistertoets 6.7
Nederlandse discussie 5.8 rest moet nog komen:) |
8.3 voor Grondslagen van het Recht
9.1 voor Grondslagen Publiekrecht 9.6 voor Grondslagen Privaatrecht (oh en ik doe dus geen eindexamen, maar daar hield toch al niemand zich aan :p) |
Ik heb een 5,3 gehaald voor recht. Deze ga ik herkansen. En ik heb een toets voor nl gehad. En deze moet ik ook herkansen want ik heb hem erg slecht gemaakt. :(
|
6,1 voor p.o. aardrijkskunde (25% van je SE cijfer) laag heh? maarja, waren allemaal zullen lage cijfers...
|
Ik heb nog maar één cijfer dat echt meetelt en dat is een 7,5 voor M&O voor de rest waren het allemaal proefexamens.
|
I pwn you 4ll!
|
nederlands een 6.6 en 6.9 (literatuur en letterkunde)
scheikunde een 6.1 wiskunde een 7.8 toch best goed iig geen onvoldoende :D |
Mijn eerste tentamen is pas in december, de andere zijn allemaal in januari.
|
9,3 biologie
9,5 ANW 7,9 wiskunde 7,6 natuurkunde 6,9 nederlands (de enige voldoende van de hele klas!) 8,6 nederlands letterkunde 6,1 engels 8,6 maatschappijleer ik ben best wel een beetje trots :bloos: |
Citaat:
Hoeveel mensen noemen er SE's nou eigenlijk tentamens? |
Spaans mondeling gezakt, volgende week duits, zakelijke communicatie en engels mondeling en dan een tentamenweek. Ik vraag me echt af wat mijn punten gaan worden
|
ik noem SE's tentamens.....is dat raar ja? haha.
Nederlands: 7.6 Geschiedenis: 7.5 Aardrijkskunde: 6.7 Economie: 6.6 Engels 5.5 ( die ga ik herkansen ). :o |
Citaat:
Ik noem SE's tentamens. Heb er de komende tijd niet echt veel.... |
Citaat:
|
eerste examen radionucliden: 29 vd 30 goed (vandaag 2e deel)
examen molculaire biologie: 7,5 (viel wat tegen, labjournaal en participatiecijfers komen er nog bij) examen chemie en spectroscopie: 8,3 (viel tegen voor die klotetoets) wacht nu nog op het resultaat van scheidingsmethoden en vandaag weet ik ook het cijfer voor het onderdeel radionucliden (antwoorden komen op blackboard, berekening cijfers is al gegeven) |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: een 8 voor kwalitatief onderzoek. |
Citaat:
--> maar ja nu een 9. |
Ik vermoed een flinke onvoldoende voor wetenschapsfilosofie. (y)
|
Tot dusver:
8,5 voor wiskunde 7,8 voor economie |
9,5 en 7,5 voor twee papers
7,5 voor tentamen maakt een 8 als eindcijfer voor het hele blok :) andere tentamen uitslag moet ik nog krijgen.. |
een 8 voor practica..
een 8,6 voor Genetica een 9,5 voor statistiek Ik moet nog 2 tentamens terugkrijgen en maandag heb ik een tentamen Biochemie en Organische chemie |
Geen cijfers gekregen, maar:
30/40 vragen goed voor Rechtsgeschiedenis en een voldoende voor Juridische Vaardigheden. \o/ |
Ik heb nog geen toetsenweek gehad, in tegenstelling tot schijnbaar veel andere scholen werken wij met periodes van 12 weken. Maar ik heb al wel wat cijfertjes...
Nederlands : 4,3 (Formuleren, het was echt de moeilijkste toets ooit :|) Wiskunde : 5,7 en 5,9 (beide voor een minitoetsje) Frans : 7,5 en 9,0 |
8,5 voor een vertaling, hoera, hoera.
|
6.5 voor mondeling nederlands
8 engels 8 ckv 5.7 aardrijkskunde 5.6 maatschappijleer 4.9 wiskunde kon beter :bloos: |
Tussentoets Ontstekingen: 8,3
Tussentoets farmacokinetiek: 7,4 Komende week volgen de echte tentamens |
Citaat:
|
Ik heb pas in december tentamens.
In augustus heb ik wel 2 hers moeten maken, voor eentje had ik een 4,5 (dus weer niet gehaald :s ) en voor de ander had ik een 8. :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |