![]() |
Videoclippies
voor de alternatieve mensen zijn er een paar sites die best vaak nieuwe clips op hun site zetten die in Nederland nog lang niet uit zijn. ook vaak onbekende bands die het nooit zover brengen als europa! momenteel vooral Riddlin Kids en de nieuwe SOAD als aanraders ;)
Urban Chaos Videos AntiPop Videos Nothing Videos |
toch maar ff kijken naar de nieuwe clip van SOAD :)
|
Ik doe nu de nieuwe van soad downen :)
|
hij is euhm... raar :confused: ik snap de clue van de clip waarschijnlijk niet helemaal ofzo maar goed. verder best coole clip. shavo is best goed als regisseur!
toch is de clip van Riddlin Kids vetter :D komische ventjes |
Zijn er eigluk meer sites waar je clips kunt downen? en dan ook oudere clips?
|
d'r waren er eerst heel veel, die ook vaak oude clips hadden. helaas zijn de beste offline gehaald, zoals moshshockerz.com :(
voor oudere clips raad ik toch Kazaa aan of mIrc |
www.blanktv.com voor punk clips
|
Citaat:
Dat jongetje (ik neem aan dat het een jongen is, aangezien er vrouwen om hem heen waren) zag je in het begin van de clip bij de bandleden staan, en later keerde hij naar deze plek terug. Net nu hij eindelijk een beetje gelukkig was met al z'n geld en veel vrouwen om zich heen, besefte hij denk ik dat hij daar niet thuishoorde. Zo luidt het einde van het nummer: "when you lose small mind you free your life aerials, so up high when you free your eyes eternal prize" Ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten, ik bedoel, zo goed is mn engels nu ook weer niet :o :( |
Citaat:
|
volgens mij werd dat ergens op de site van antipopvideos.com uitgelegd.
|
je moet wachten tot iemand zo'n berichtje typt dat ie een server heeft, dan de trigger kopieren (word meestal aangegeven met Trigger:....) en die als bericht typen
daarna word er een prive chatsessie geopend met de server. daar typ je dir om de lijst met bestanden te zien. je kunt directories in met cd "directory naam" en terug met cd.. (standaar dos commando's) als je een bestand wil hebben typ je "get" en daar achter de naam van het bestand (zonder de bestandsgrootte die er in de directory lijst achter staat) de server zet em dan in de queue en gaat em downloaden als je aan de beurt bent |
Citaat:
|
wacht maar tot ik adsl heb :p
|
|
had je even goed een nieuw topic kunnen beginnen. maargoed ik sjek wel ff
|
Ja ok, sorry, maar ik zag deze als een van de laatst bewaarde berichten staan en er staan misschien nog bruikbare links bij die anders morgen verdwenen zouden zijn... vandaar.
|
ben COB-downfall aant downen gaat wel heel erg snel :s 3 kb/sec :/
|
Normaal gaat hij wel snel maar al die CoB clips staan op een trage server. Daar had ik ook al last mee.
|
Citaat:
Je hebt geluk dat jnieuwelaar in een goede bui is, anders ging hij je stenigen. |
het zijn niet de snelste sites nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat downloaden doet het voor geen hond...bij mij dan...
|
hier zit ie nogmaar op 50 % van die COB video.khoop maar dat ie coel is.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |