![]() |
Prettig weekend, ondanks alles
Hej
ik vroeg me af wie gister ook dat programma van Katja gezien heeft over Theo v Gogh en of de moord voorkomen had kunnen worden. Heeft me best aan het denken gezet.. Ik bedoel het lijkt inderdaad net een complot tussen remkes (politiek) en de aivd/rid etc.. maar het wordt misschien ook wel teveel gesuggereerd door de vorm v het programma. Het heeft me in ieder geval verheldering gebracht over Mohammed B. en zijn achtergrond en de blindheid van de aivd/politiek voor het gevaar van deze man! |
Heb t nie gezien. Maar wordt er beweerd dat het een complot was tussen Remkes en de AIVD?
|
Niet gezien, maar het lijkt me dat het niet helemaal serieus(als in fictief, niet humoristisch) bedoeld is?
|
nou complot niet helemaal maar iig dat remkes en de aivd een groot geheim hebben met elkaar en er niks over kwijt willen (laat ik t zo formuleren)
t is absoluut niet fictief geweest of humoristisch bedoeld |
Citaat:
Mohammed B zou een informant van de AIVD zijn. |
Citaat:
't Lijkt me grote onzin, mensen willen altijd overal iets achter zoeken om ergens een reden voor te krijgen. Ik denk niet dat er iets groots achter zit. |
ik zag in de aankondiging dat er veel onthutsende feiten bekend gemaakt zouden worden, dus besloot ik niet te kijken, want als het echt zo onthutsend was had ik het wel groot in het nieuws gezien vandaag. maar nee dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk het was Katjas zoektoct naar antwoorden, aangezien zij nogal goed contact had met Tjeo begrijp ik hartstikke goed dat ze zoiets heeft willen doen en dat ze het op deze manier gedaan heeft. Mij heeft ze erdoor aan het denken gezet en beter geinformeerd over Mohammed B en zijn verleden, er zaten toch echt wel dingen tussen waarvan ik niet snap dat men ze zo heeft verteld aan het publiek en dan achteraf toch anders blijkt te zijn
|
Citaat:
|
Ik heb het niet gezien, jammer!
|
uitzendinggemist.nl
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beetje Amerikaanse houding is dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
let vooral even op hoe ik 'in dit geval' met hoofdletters typte. |
las in de krant dat er misschien een prlementaire enquete gehouden geaat worden over dit onderwerp..
|
Zeer slechte docu. Ze legt allemaal moeilijke verbanden en trekt daar suggestieve conclusies uit. Ik heb me enorm ge-ergerd.
|
Stond in de Rails een heel pakkende zin over, maar die ligt bij mij thuis (en daar ben ik nu niet)
Ik zal 'm zondag wel eens posten. Maar het was iets in de zin van (waar ik het overigens helemaal mee eens ben) "Als Katja Schuurman mij De Grote Waarheid gaat vertellen pas ik even" :D Wat dat betreft zou ik dan ook 'lekker naïef' op kranten en het nieuws afgaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm voor de mensen die het niet hadden gezien: Door middel van feiten in een context te plaatsen werd in de documentaire de indruk gewekt dat Mohammed b. een informant van de AIVD zou zijn. Nou werd er hier net beweerd dat de media er niet direct bovenop sprong en het niet geloofwaardig was. Wel zeg ik je nu: Ik zag net in de aankondiging van Woestijnruiters dat ze erover gaan discussieren. Dus die bewering is bij deze gedeeltelijk ontkracht. En mocht je nog geïnteresseerd zijn over Mohammed B., kijk nu even naar Nederland 3. :)
|
Net ook Katja's docu gezien op uitzendinggemist.nl, en ondanks het suggestieve karakter van de docu, wil ik best geloven dat de RID/AIVD een stelletje blunderende danwel voorliegende instanties zijn, met Remkes voorop. Voor mij persoonlijk hebben de betrokken politici hun geloofwaardigheid volstrekt verloren, vanwege hun tegenstrijdige uitspraken.
Ik vind het trouwens wel apart dat 'men' dit maar lijkt te accepteren, of denkt: 'het is wel heel vergezocht, of onwaarschijnlijk, dus het kán niet'. Maar ach, dat wordt ook gezegd over de leugens van de regering Bush, of de complottheorieën over 11 september, of de moord op JFK... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43. |