![]() |
Kunnen pukkels overal voorkomen?
Misschien een beetje een vage vraag, maar vanmorgen ontdekte ik een pukkel op mijn tepel. Tenminste, daar heeft het alle kenmerken van; toen ik het uitkneep kwam er talg naar buiten en het doet verder ook geen pijn. Maar ik ben er toch niet helemaal gerust op, kunnen pukkels op deze plek ook voorkomen?
|
Ze kunnen op je rug en benen enzo voorkomen dus waarom niet op je tepels?
|
joah, khad dr laatst 1 op mijn arm
|
Overal ja...
Maar sommige plaatsen zijn gewoon wat meer aantrekkelijk, gezicht bijvoorbeeld, snel vettig, aangename omgeving om pukkels te kweken :D |
Citaat:
|
Ik heb bijna geen puistjes op mijn gezicht, maar heel veel op mijn rug :( , als iemand nog tips heeft hoe je die daar weg krijgt plaats het dan efe
|
hhm beter op je rug dan op je gezicht...
veel in zon liggen.... zomer komt eraann... en niet veel zon>?? xonnebank ofzo |
Ik heb er een paar op mijn schouders...
Maar ze kunnen overal komen. Zelfs op je penis. (serieus) |
je moet juist NIET in de zon gaan liggen!!!!!
ZOn droogt je huid wel uit, maar het stimuleerd ook de talgaanvoer waardoor je dus juist MEER pukkels krijgt... |
Niet, zon (UV stralen) is goed tegen pukkels!
|
Ja het is wel goed tegen BESTAANDE pukkels, Maar als jij een vette huid hebt, en hij droogt uit door de zon, gaat je huid extra hard werken om weer vet te worden, en extra hard werken betekent ook extra veel talgaanvoer,, en extra veel talg... betekent dus extra veel pukkels
|
Het kan inderdaad overal voorkomen, ik heb ze gehad op m'n gezicht, dat is nu zo goed als weg, heb ze nog wel op m'n schouder en zo nu en dan op m'n arm...
Heb er zelfs ooit een paar IN m'n oor gehad :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
khad laatst een kleine op mijn knie ik was helemaal verbaasd:)
|
Citaat:
|
Ik lig best vaak in de zon, is dat nou erg of neit?
|
volgens mij verschilt dat van de zon echt heel erg per persoon... kheb daar zelf echt totaal geen last van iig!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |